[wro] propozycja spotkania PRU

1. Data: 2004-07-08 13:17:33

Temat: [wro] propozycja spotkania PRU
Od: "Asia Witek" <a...@u...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra, Kruszyna i Hafsa zdaje sie ze sa "za" (vide watek wroclawsko-
bielizniany ;)) , propozycja brzmi: w przyszlym tygodniu, poniedzialek-
czwartek, w godzinach popoludniowych (18.30? 19?). Poniewaz zrobilo sie
nieco cieplej proponuje zebysmy Marche na ten raz zostawily w spokoju i
wybraly sie na dobra kawe mrozona na ul. Komandorskiej. hm?

pozdr
Asieka

1. Data: 2004-07-08 13:56:57

Temat: Re: [wro] propozycja spotkania PRU
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-08 15:17,Użytkownik Asia Witek ziewnął szeroko i rzekł:

Hm? Czemu nie? :)

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-08 14:20:19

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:ccjjs3$iad$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Hm? Czemu nie? :)

Ooo, Kruszyna imprezę organizujesz? ;)

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-07-08 16:06:38

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asia Witek <a...@u...bcx.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> [...]
> nieco cieplej proponuje zebysmy Marche na ten raz zostawily w spokoju i
> wybraly sie na dobra kawe mrozona na ul. Komandorskiej. hm?

Jestem za! (zwłaszcza za tą kawą mrożoną ;P)
Do zobaczenia :))

Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-07-08 19:23:14

Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Jestem za! (zwłaszcza za tą kawą mrożoną ;P)
> Do zobaczenia :))

ok, to jeszcze wypowiedzcie sie prosze jaki dzien tygodnia pasuje
najbardziej: poniedzialek, wtorek, sroda czy czwartek? Jesli chodzi o mnie
wsio rawno, sie dostosuje do ogolu, odpada tylko piatek ;)

pozdr
Asiek

1. Data: 2004-07-09 08:47:53

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-08 16:20,Użytkownik mips ziewnął szeroko i rzekł:
> Ooo, Kruszyna imprezę organizujesz? ;)

Prawie :)

Krusz.
--
Kruszyna

"I na jedno to wypadnie, bylem nie tył, to nieładnie
Przyzna chyba, że nieładnie, każdy z was..." (K. Puchatek)

1. Data: 2004-07-09 15:08:30

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek wrote:
> [...]
> Poniewaz zrobilo sie nieco cieplej proponuje zebysmy Marche na ten
> raz zostawily w spokoju i wybraly sie na dobra kawe mrozona na ul.

Bede obserwowac watek, ale nic nie obiecuje :-D Zawsze jak sie napale na
spotkanie to cos mi wyskoczy i nie moge przyjsc, wiec teraz grzecznie
poczekam i przyjde bez wielkich obietnic wczesniej ;-)

--
Kometa GG 2138081
**18.06 - Dzien Zaglady** - Moge G... Robic

1. Data: 2004-07-09 20:12:39

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Jul 2004 21:23:14 +0200, Asia Witek wrote:

> [...]
> najbardziej: poniedzialek, wtorek, sroda czy czwartek? Jesli chodzi o mnie
> wsio rawno, sie dostosuje do ogolu, odpada tylko piatek ;)

Poniedzialek zdecydowanie mi nie pasuje, w piatek moze juz nie byc mnie
we Wroclawiu.

--
Magda

peeling z kawy