[wroc] To już juuuutroooo... :))

1. Data: 2005-09-22 11:47:11

Temat: [wroc] To już juuuutroooo... :))
Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypominam niniejszym, że jutro na 19.00 w Pizzerii pod II Strusiem
mamy zaklepany stolik (blisko drzwi, chyba na takim podeściku, bo tam są
stoliki większe) i spotykamy się na ploty i nie tylko.
Chciałabym wspomóc motywację słabo zmotywowanych i wpłynąć na decyzję
niezdecydowanych. Babki (i nie tylko)! Przyjdźcie, będzie gites :))

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-22 14:23:35

Temat: Re: [wroc] To już juuuutroooo... :))
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Chciałabym wspomóc motywację słabo zmotywowanych i wpłynąć na decyzję
> niezdecydowanych. Babki (i nie tylko)! Przyjdźcie, będzie gites :))

Ja pierdykam... właśnie z wakacji wróciłam i jeszcze w pociągu myślalam, że
jak niebawem będzie spotkanie pru to koniecznie wpadnę pochwalić się
opalenizną. A tu kicha bo razem z opalenizną przywiozłam sobie przeziębienie
+ ból ucha (co pomaga na ucho?!?)
Ja to się z Wami mam ;-)

Pozdr!
Ania

1. Data: 2005-09-22 15:55:23

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przypominam niniejszym, że jutro na 19.00 w Pizzerii pod II Strusiem

A gdzie to jest?

> niezdecydowanych. Babki (i nie tylko)! Przyjdźcie, będzie gites :))

A ja się boję....nikogo nie znam i raczej czytam niz piszę...
O.

1. Data: 2005-09-22 15:59:37

Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/22/2005 5:55 PM,Użytkownik Olga usiadł wygodnie i napisał:

> A gdzie to jest?
Przeca pisałam, ale dla wspomożenia motywacji powtórzę :) :
na Ruskiej, niedaleko lokalu o nazwie Pastelowa. Po tej samej stronie
ulicy co Pastelowa, ale nie po tej samej stronie chodnika. Patrząc od
rynku, pastelowa jest w rzędzie kamieniczek, czyli po lewej stronie
chodnika, a Struś to wejście na dół, _pod_chodnik_ i jest po prawej
stronie tego chodnika. Trochę bliżej rynku niż Pastelowa, ale nadal
bardzo blisko Kazimierza Wielkiego. Piszę tak dokładnie, bo sama miałam
problem z trafieniem.

> A ja się boję....nikogo nie znam i raczej czytam niz piszę...
> O.
Ja też sie bałam i na trzy pierwsze spotkania nie poszłam. A potem się
okazało, że dziewczyny nie gryzą, ba, w deche są i jest bardzo fajnie. I
nie wszystkie piszą na pru :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-22 16:13:03

Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/22/2005 6:16 PM,Użytkownik Olga usiadł wygodnie i napisał:

> No dzięki. Ja tych namiarów po prostu nie zauważyłam.

W innym wątku były :)
> Jak nie spanikuję w ostatniej chwili - przyjdę.

Przyjdź, super będzie Cię poznać :)

KRusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-22 16:14:20

Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/22/2005 4:23 PM,Użytkownik Ania usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> jak niebawem będzie spotkanie pru to koniecznie wpadnę pochwalić się
> opalenizną. A tu kicha bo razem z opalenizną przywiozłam sobie przeziębienie

Ty to z nami masz...fajnie :) Przyjdź, będziemy tworzyć kontrast, bo ja
jestem blada wielce :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-22 16:16:49

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-09-22 19:14:19

Od: "Darecka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> napisał

> Przyjdź, super będzie Cię poznać :)

:( mi tak nikt nie napisal, jak zapowiedzialam swoje przybycie ;(((

:D

Darecka

1. Data: 2005-09-22 19:30:47

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darecka" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Kruszyzna" <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> napisał

> :( mi tak nikt nie napisal, jak zapowiedzialam swoje przybycie ;(((
> :D
> Darecka

Eh, bo za mało się krygowałaś i nie zrobiłaś z siebie zahukanej ofiary, tak
jak ja :)
Ola

1. Data: 2005-09-22 19:35:41

Od: "Darecka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <ola@bla-bla_.pl> napisał

> Eh, bo za mało się krygowałaś i nie zrobiłaś z siebie zahukanej ofiary,
> tak
> jak ja :)

A to sorry, to zmienia postac rzeczy... ;)

Ja chyba jednak nie przyjde...

Jestem 2 miesiace po porodzie a wygladam na 5 miesiac ciazy. Nie mieszcze
sie w zadne ciuchy sprzed tych wesolych 9 miesiecy. Mam pryszcze na twarzy i
zero kasy (bo wydaje na pieluszki). Same rozumiecie - wstyd przyjsc. ;)

[spam] Faruszki dl akosmetyczek, fryzjerek
Lodz- gdzie salon/studium urody na piotrkowskiej?
[chwalę] Fluid nawilżający Garnier
Eee...esentia.....
podróby - allegro