(wroc) duży wybór torebek

1. Data: 2005-07-23 10:25:37

Temat: (wroc) duży wybór torebek
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Helo!

gdzie we Wrocku jest duży wybór torebek? Szukam takiej na codzień więc
eleganckie, skórkowe, z cenikami, łancuszkami itp mnie nie interesują. Ma
być dość pojemna (ale nie aż tak wielka jak blok A3), raczej nie skórzana
ani skóropodobna, najlepiej w kolorach beż, khaki itp.
Zamierzam zajrzeć na Zielińskiego i do Areny. Macie jeszcze jakieś pomysły?

Dzięki!
Pozdrawiam
Ania

--
"...a przecież kazdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2005-07-23 14:50:05

Temat: Re: (wroc) duży wybór torebek
Od: "Kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> być dość pojemna (ale nie aż tak wielka jak blok A3), raczej nie skórzana
> ani skóropodobna, najlepiej w kolorach beż, khaki itp.

Straszne ilości wszelakich torebek są na allegro, ja zdecydowanie wolę coś tam
wybrać, niż łazić po sklepach. Może spróbuj tam zajrzeć?:)
K.

1. Data: 2005-07-23 15:42:54

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kroofka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Straszne ilości wszelakich torebek są na allegro, ja zdecydowanie wolę coś
> tam
> wybrać, niż łazić po sklepach. Może spróbuj tam zajrzeć?:)

Ech... no właśnie przed wyslaniem tego posta chciałam znaleźć na allegro
zdjęcie torebki jakiej mniej więcej szukam i niestety nic z tego, straszne
tam bardziewie, imo. Pełno klamerek, ozdób, cekinów itp. a ja szukam takiej
raczej prostej torebki z baaardzo delikatną nutką elegancji.

Pozdrawiam!
Ania

--
"...a przecież kazdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2005-07-23 20:04:22

Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

na oławskiej jest sklep z butami i maja niezły wybór zwyczajnych torebek.
widziałam w piątek taką pojemną sporą i całkiem zmyślną.
może coś sobie znajdziesz

Lamia_

1. Data: 2005-07-23 20:08:36

Od: "Nusia" <nienawidzę@spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tam bardziewie, imo. Pełno klamerek, ozdób, cekinów itp. a ja szukam
> takiej raczej prostej torebki z baaardzo delikatną nutką elegancji.

Hala Targowa

Nusia

1. Data: 2005-07-27 18:35:10

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 23 lipca 2005 17:42 użytkownik
Ania, sącząc kawkę, wyklepał:

> a ja szukam
> takiej raczej prostej torebki z baaardzo delikatną nutką elegancji.

Myslalam, ze napiszesz "z lekka nutka dekadencji" :) No to, Aniu, omijaj
Arene. Tam niczego ciekawego nie ma. Natomiast fajne torebki widzialam w DH
Podwale, po przeciwnej stronie ulicy przy pedecie.

Krusz.
z mocna nutka dekadencji
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-07-28 05:42:08

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

DH "Lada" I pietro. Kiedys mieli stoisko w Tukanie na rogu Olawskiej. Tylko w
tej Ladzie sa 2 miejsca z torebkami i jedno jest zdecydowanie fajniejsze.
Udanych zakupow!

Pomocy! Farbowanie! ważne
paznokcie po akrylu :( pomocy!!
Antyperspirant dla faceta