[wroc] propozycja spotkania

1. Data: 2004-10-29 07:04:16

Temat: [wroc] propozycja spotkania
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj, w pewnych milych i smacznych (ach, ta lasania) okolicznosciach
przyrody powstala propozycja, coby sie spotkac jakos tak
grupowo-urodowo-plotkowo. Padl nawet termin: 4 listopada 2004 (to jest
czwartek). Wypowiedzcie sie, czy wam ten termin pasuje, czy sama idea
spotkania tez wam pasuje. Ja jestem za. Jesli nie pasuje wam ten dzien, to
zaproponujcie moze jakis inny. Wybralysmy czwartek, bo w piatki studenci
moga jechac do domu, wiec postanowilysmy pozbawic ich wymowki :)

Kto jest chetny, reka do gory!

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-10-29 07:14:02

Temat: Re: [wroc] propozycja spotkania
Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> [...]
> tak grupowo-urodowo-plotkowo. Padl nawet termin: 4 listopada 2004 (to
> jest czwartek). Wypowiedzcie sie, czy wam ten termin pasuje, czy sama

Mi wstepnie pasuje :-)

> Kto jest chetny, reka do gory!

Ja, ja :-)
A m-ce spotkania? Tez w milych i smacznych okolicznosciach przyrody?

--
Kometa
"Co to jest - po niebie lata i Kometa sie nazywa?"

1. Data: 2004-10-29 07:14:43

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci

> Kto jest chetny, reka do gory!

chetna! :)

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-10-29 07:30:41

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kometa wrote:

> Mi wstepnie pasuje :-)

Super!

> A m-ce spotkania? Tez w milych i smacznych okolicznosciach przyrody?

My bylysmy w Pasta Barze (o rany, jak to miejsce sie nazywa... skleroza...
takie fajne miejsce tuz kolo kina Helios i tam jest MAKARON w roznych sosach
i LASANIA. Mmmmmmmmmmm.....mniam!), ale nie wiem,czy sie tam wszystkie
zmiescimmy. Miejsca nie ustalalysmy. Ja jestem otwarta na propozycje, bom
dziewcze aknajpowe, nieobyte i gdziekolwiek byscie mnie zabraly, tam na
pewno mnie jeszcze nie bylo :)
Proponuje gdzie indziej niz na Komandorskiej, jak ostatnio, bo tam juz
bylysmy :)
Moze gdzies na pizze wdepniemy?

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-10-29 08:44:55

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> My bylysmy w Pasta Barze (o rany, jak to miejsce sie nazywa...skleroza...
takie fajne miejsce tuz > kolo kina Helios i tam jest MAKARON w roznych
sosach i LASANIA.

Na Sw. Antoniego? Takie smieszne zolte krzesla maja?

> Miejsca nie ustalalysmy. Ja jestem otwarta na propozycje, bom dziewcze
aknajpowe, nieobyte i
> gdziekolwiek byscie mnie zabraly, tam na pewno mnie jeszcze nie bylo :)

To podobnie jak ja ;-)

1. Data: 2004-10-29 10:37:18

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-29 10:44,Użytkownik Kometa ziewnął szeroko i rzekł:

> Na Sw. Antoniego? Takie smieszne zolte krzesla maja?

No :)) Można nogami machać swobodnie, takie wysokie :D

He he :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-10-29 10:45:57

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-29 09:30,Użytkownik Kruszyzna ziewnął szeroko i rzekł:

> Miejsca nie ustalalysmy.

Uwaga, uwaga, pada propozycja miejsca: OREGANO, na rogu Kuxniczej i
Igielnej, bo mają tam dobrą pizzę i pysznego grzańca. Co wy na to?

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-10-29 11:40:22

Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

....a nie przyjechalybyscie na

1. Data: 2004-10-29 11:42:07

Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

na Sląsk ,chetnie bym Was wszytskie poznała :o)

mumu

1. Data: 2004-10-29 16:21:43

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszyzna napisał:
> [...]
> to zaproponujcie moze jakis inny. Wybralysmy czwartek, bo w piatki
> studenci moga jechac do domu, wiec postanowilysmy pozbawic ich wymowki :)

ja bym Was chetnie poznala w koncu ale prace mam do 18: 30, jaka godzine
ustalacie?

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl