wrocilem z zagranicy i mam problem

1. Data: 2004-09-14 18:07:37

Temat: wrocilem z zagranicy i mam problem
Od: "bigmen" <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otoz wrociłem z zagranicy ( usa ) i nie moge sie odnalesc w polskiej
rzeczywistosci jak no to poradzic. Wpadam w alkoholizmi i narkotyki tylko
dla tego ze nie mam co ze soba zrobic. Chciałem isc do pracy ale niestety
nie moge nic znalesc. Najgorsze to jest to ze mam swiadomosc ze w polsce
prawdopodobnie nigdy nie znajde tak dobrze płatnej pracy jak tam. Mieszkałem
tam spory kawał czasu i byłem zdany sam na siebie (bardzo mi to odpowiadało)
a teraz niestety mieszkam z rodzicami i zaczeły sie kłotnie obowiązki domowe
itp.
Pewnie ktos sie mnie zapyta dla czego wrociłem, otorz moim celem było
zarobienie kasy i powrot i tez tak sie stało , problem polega na tym ze nie
miałem pojecia ze moja psychika az tak sie odzwyczaji od polskiej
mentalnosci, klimatu itp.
Co mam zrobic aby moj umysł powrocił do pierwotnego stanu jaki był przed
wyjazdem zanim wpadne w depresje itd.

poradzcie !

1. Data: 2004-09-14 18:10:19

Temat: Re: wrocilem z zagranicy i mam problem
Od: "Adam_25" <a...@s...wzieu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bigmen" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
> Co mam zrobic aby moj umysł powrocił do pierwotnego stanu jaki był przed
> wyjazdem zanim wpadne w depresje itd.

wrocic do Stanow!!

1. Data: 2004-09-14 18:14:44

Od: "Kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mentalnosci, klimatu itp.
> Co mam zrobic aby moj umysł powrocił do pierwotnego stanu jaki był przed

wracaj do hameryki!!!

1. Data: 2004-09-14 18:39:33

Od: konduktor <y...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

w <news:ci7bqp$qnl$1@news.onet.pl>
bigmen napisał(a):

> [...]
> Co mam zrobic aby moj umysł powrocił do pierwotnego stanu jaki był
> przed wyjazdem zanim wpadne w depresje itd.

Uciekaj z tego kraju!!! Dzisiaj w jakiejś gazecie napisali o pracy w
anglii, minimalne płace 4 funty na godz albo w polsce 2 zł/godz (jeśli
ma sie to szczescie dostac prace). Ja stąd spadam.

--
wrocławska komunikacja zbiorowa
bilet jednorazowy 1,00 zł

1. Data: 2004-09-14 18:52:22

Temat: Odp: wrocilem z zagranicy i mam problem
Od: "bigmen" <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wrocic do Stanow!!

Dzieki za wsparcie

1. Data: 2004-09-14 19:34:19

Od: "Roasted_Bagel" <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mentalnosci, klimatu itp.
> Co mam zrobic aby moj umysł powrocił do pierwotnego stanu jaki był przed

Pierdolish... pijesz i cpasz bo nie masz co ze soba zrobic, to
rzeczywiscie musiales sie niezle odmozdzyc przez te kilka lat. Rozumiem ze
zielone Ci z kieszeni wystaja wiec masz dosc duzy wybor, to nie Azerbejdzan
i jak masz cos co Cie interesuje to mozesz spokojnie sie temu czemus oddac.
Zapisz sie kurs szydelkowania, albo rysunku, na tai-chi, origami, albo na
boks, skocz sobie ze spadachronu, zrob tez to o czym marzyles kiedys kiedy
nie bylo Cie na to stac, a jeszcze lepiej to idz sobie do szkoly i zdobadz
jakies wyksztalcenie - to moze pomoc Ci znalesc jakas prace. No i poszukaj
sobie dziewczyny koniecznie.
Za kilka miesiecy najdalej przyzwyczaisz sie i zapomnisz o szerokich rownych
drogach, tanim zarciu i duzych samochodach :)

1. Data: 2004-09-14 19:35:30

Od: "Roasted_Bagel" <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkałem

> wracaj do hameryki!!!

a Ty na czat

1. Data: 2004-09-14 19:50:25

Od: "Kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> tylko
> niestety
> Mieszkałem
> odpowiadało)
> domowe
> nie

> a Ty na czat

tak jest panie

1. Data: 2004-09-14 19:55:10

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki za wsparcie

a powiedz jakiego wsparcia oczekujesz? co mamy ci napisac?
skoro tak dobrze bylo ci w Stanach to czemu wrociles??
Mi jest dobrze w Chicago i nie mam zamiaru wracac do Polski, przynajmniej nie
na stale, moze w odwiedki.
To ze sobie postanowiles ze zarobisz kase i wrocisz to ma byc
usprawiedliwienie? Ja sobie wiele rzeczy postanawiam ale jak widze ze
wydarzenia przybraly inny obieg zmieniam postanowienie.

wiec przestac biadolic i albo wracaj do Stanow albo zajmij sie czyms w Polsce.
moze za zaoszczedzone pieniadze pojedz do miasta gdzie bezrobocie jest
stosunkowo male i tam czegos szukaj.

powodzenia

Kasia

1. Data: 2004-09-15 12:59:59

Od: "Rocco" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "konduktor" <y...@r...pbz> napisał w wiadomości
[..]
> Uciekaj z tego kraju!!! Dzisiaj w jakiejś gazecie napisali o pracy w
> anglii, minimalne płace 4 funty na godz albo w polsce 2 zł/godz (jeśli
> ma sie to szczescie dostac prace). Ja stąd spadam.

okey, ale to 4 funty za godz. ma sens jak sie wyjedzie na jakis czas i potem
wroci do polski i tu wyda te pieniadze

zycie w angli za te min. 4 funty na godz wyglada podobnie jak w polsce za 2
na godz.

pozdr.

Przewidywanie ?
Jakim sam jestes - takich przyciagasz
kochac siebie?
Pilnie potrzebny psychoterapeuta w Poznaniu
Szukam Psychoterapeuty - PILNE !!!