[wroclaw] H&M ktora z Was dotarla na otwarcie?

1. Data: 2004-04-16 14:23:50

Temat: [wroclaw] H&M ktora z Was dotarla na otwarcie?
Od: "Daria" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie.
ja jeszcze nie moge sie wyrwac z pracy, ale przed zamknieciem moze bym
zdazyla. doradzcie czy warto i czy jakies sensacyjne promocje z okazji
otwarcia przewidziano?
darka

1. Data: 2004-04-16 14:58:51

Temat: Re: [wroclaw] H&M ktora z Was dotarla na otwarcie?
Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daria" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ja jeszcze nie moge sie wyrwac z pracy, ale przed zamknieciem moze bym
> zdazyla. doradzcie czy warto i czy jakies sensacyjne promocje z okazji

Ja tylko widziałam reklamę, obwieszczającą wszem i wobec, ze z okazji
otwarcia, jakis żarówiastorózowy żakiet kosztuje 179 złotych. Jeśli to ich
"flagowy" produkt, to dziękuję ;-)
Skutecznie mnie to znięcheciło do wizyty w H&M.
Ola

1. Data: 2004-04-16 15:09:23

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria wrote:
> ja jeszcze nie moge sie wyrwac z pracy, ale przed zamknieciem moze bym
> zdazyla. doradzcie czy warto i czy jakies sensacyjne promocje z okazji
> otwarcia przewidziano?

Powalajacych promocji nie ma, wiec nie ma co pedzic :-) Ciuchy znosne, takie
jak wszedzie - nic mnie na kolana specjalnie nie rzucilo, ani nie
przyprawilo o wymioty ;-) Fajne kolorowe sukienki, spodniczki, bluzeczki.
Troche spodni bojowkowych lub nie, w roznych kolorach. Najlepiej ocenic
samemu, ale najlepiej jutro na spokojnie :-) Dzisiaj dzikie tlumy byly i
koszmarne kolejki do przymierzalni. Niektore meskie ciuchy tez maja fajne
wiec zaciagne tam mojego chlopa :-). Ale ja nie jestem ekspertem od ciuchow,
wiec prosze brac poprawke na moja opinie ;-)

--
Kometa GG 2138081
" Idealnego meza poznaje sie zwykle po tym,

1. Data: 2004-04-17 10:57:45

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

. doradzcie czy warto i czy jakies sensacyjne promocje z okazji
> otwarcia przewidziano?
> darka

Trafilam do H&M dzisiaj- nadal bylo duzo ludzi.
Milo sie rozczarowalam ;-) ,poniewaz reklamy zle mnie nastawily (ten rozowy
kostiumik :-( ..., brrr ), a okazalo sie, ze jest sporo fajnych, luznych
rzeczy, nastrajajacych wakacyjnie :-) Meskie koszule ( poziom -1) tez
niczego sobie.
Szkoda tylko, ze nie ma, tak jak w W-wie, dzialu z ciuszkami dla dzieci
:-( Mialam nadzieje, ze tam zaszaleje ;-)

pozdrawiam
Agnieszka

Pytanie
spray nablyszczajacy - jaki efekt ma byc?
Re: jak robią kolczyk w pępku?
Re: czemu tak sie dzieje z różem?
[Wawa] Pierre Arthes - Maskara XXL ?