wspolne wyjscie

11. Data: 2004-12-02 06:50:25

Temat: Re: wspolne wyjscie
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty siwa mnie niestety
powstrzymują:

> Znasz. Tylko nie próbowałeś prosić do tańca... ;)

Ale na imprezy chodzisz!

puchaty

12. Data: 2004-12-02 11:06:41

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Dec 2004 07:50:25 +0100, puchaty napisał(a):

> Ale na imprezy chodzisz!

Taneczne? WYJĄTKOWO niechętnie. I uciekam po godzinie.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

13. Data: 2004-12-02 22:21:21

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

no ale czy powinien isc???

14. Data: 2004-12-03 10:39:09

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> no ale czy powinien isc???

a tego to ja nie wiem... mój TŻ pomimo że nie tańczył to chodził... on
podpierał stół a ja tańcowałam z innymi ;)

gdaMa

15. Data: 2004-12-04 17:32:50

Od: Elżbieta <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 01 Dec 2004 12:06:13 +0100, WodnikJaqb <w...@o...pl>
napisał:

> a jak jestescie razem w domu to nie mozna sie pouczyc???

To co napiszę dotyczyło szkoły, ale tu pasuje. Moja mama zawsze pytała
"Uczyłaś się??, a _nauczyłaś_ się??
Pewnie i można sie w domu pouczyć, ale można się nie nauczyć.
--
Elżbieta

16. Data: 2004-12-10 10:01:59

Od: "M" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> a tego to ja nie wiem... mój TŻ pomimo że nie tańczył to chodził... on
> podpierał stół a ja tańcowałam z innymi ;)
>
> gdaMa

Macie szczęście. Ja mam TŻ, który bardzo lubi tańczyć ale nie do muzyki
granej przez orkiestrę. Byliśmy ostatnio na weselu naszych znajomych, którzy
właśnie mieli orkiestrę, ja się bawiłam super a on siedział i po weselu
zostaliśmy dokładnie obgadani, że jemu się nie podobało, jak on się
zachowywał i wogóle takie tam różności. Od tego czasu Ci znajomi nie
utrzymują z nami kontaktów.
Ja to rozumiem, przynajmniej dowiedziałam się czegoś o tych znajomych, tylko
jest mi przykro, bo z kumpelą znamy się od dzieciństwa i całą młodość
spędziłyśmy wspólnie. A teraz nawet telefonu. Ech.

Ojciec Alkoholik
czy milosc = namietnosc?czy moze istniec jedno bez drgiego?
:-(
koszmar przeszłości
ALIMENTACYJNY I RODZINNY