wspolnota mieszkaniowa

1. Data: 2005-12-14 18:47:51

Temat: wspolnota mieszkaniowa
Od: "jarojk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam - jako wspolnota stanelismy przy koniecznosci zmiany firmy
zarzadzajacej ..na co powinienem zwrocic szczegolna uwage przy wybieraniu
nowej ??

2. Data: 2005-12-14 20:48:14

Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa
Od: "łach" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

na cenę i bliskość lokalizacji

3. Data: 2005-12-14 22:47:32

Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_usun> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jarojk" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam - jako wspolnota stanelismy przy koniecznosci zmiany firmy
> zarzadzajacej ..na co powinienem zwrocic szczegolna uwage przy wybieraniu
> nowej ??

na to, przez co zmieniacie teraz zarzadce ;)
Tomek

4. Data: 2005-12-15 07:17:53

Od: "jarojk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <l...@p...onet.pl_usun> napisał w wiadomości

> Użytkownik "jarojk" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> na to, przez co zmieniacie teraz zarzadce ;)
> Tomek
zmieniamy poniewaz firma nas obslugujaca jest likwidowana

5. Data: 2005-12-15 11:25:44

Od: "Tomasz" <labeo7@usun_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zmieniamy poniewaz firma nas obslugujaca jest likwidowana

mysle, ze to dopiero okaze sie po jakims czasie. Najlepiej porozmawiac z
jakimis osobami, ktorzy mieszkaja w WM zarzadzajacej przez dana firme. Tak
jak ktos napisal wczesniej wybierajcie z firm konkurencyjnych cenowo i
blisko polozonych.

pozdrawiam
Tomek

6. Data: 2005-12-15 21:23:50

Od: "Mariusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na co powinienem zwrocic szczegolna uwage przy wybieraniu nowej ??

Przechodziłem to jakiś czas temu poprzednia firma zupełnie nic nie
robiła...!!!

- na to jak jest napisana umowa (dokładnie przeczytać)
najlepiej przed jej podpisaniem zabrać do domu na 2 dni
i dokładnie przeczytać spisać sobie pojawiające się pytania i wątpliwości.

- dowiedzieć się jak dużo innych kamienić? domów? itd...
dana firma zarządza ?

- jeżeli już się dowiemy spróbować się skontaktować z wybranymi
osobami i dowiedzieć czy osoby które już korzystają są w miarę zadowolone.

- z jakimi firmami mają podpisane umowy remonty, przeglądy, awarie
i jaki jest koszt tych usług.

- jakie sa oplaty zwiazane z prowadzeniem przez nich wspolnoty
i jaki był wzrost kosztów w porównaniu z ubiegłym rokiem
(czasami wciskaja ze musza brac wiecej bo chca kupic komputery
zatrudnic dwie osoby itd... a tak naprawde nic sie nie dzieje)

- biuro nie koniecznie musi byc blisko wazne zeby godziny kiedy
mozna sie kontaktowac były jasno okreslone i czy jest mozliwosc
wysylania zapytan, pism itd.. droga elektroniczna jak teraz tak mam
i powiem - bardzo duze ułatwienie.

- jezeli do tej pory byles zadowolony i cos ci sie szczegolnie podobalo
to sprobuj sie dowiedziec czy moznesz na to samo liczyc teraz

To tak w pierwszej chwili przyszło mi do głowy

Pozdrawiam
Mariusz

Sprawdź! Zobacz czy znajdziesz u NAS szybę do swojego samochodu?!?
Zapytaj http://www.szybykoberski.pl/pol/pytanie.htm
Szyby samochodowe Auto Szyby K.R.Glass Maria Koberska

7. Data: 2005-12-16 08:47:03

Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

jarojk wrote:
> Witam - jako wspolnota stanelismy przy koniecznosci zmiany firmy
> zarzadzajacej ..na co powinienem zwrocic szczegolna uwage przy wybieraniu
> nowej ??

Nasza wspólnota zaprosiła kilka firm na spotkanie (daliśmy ogłoszenie do
gazety i znaleźliśmy kilka w PKT). Przepytaliśmy ich jak by sobie
wyobrażali współpracę i rozwiązanie naszych problemów. Było pięć
kandydatów i w końcu wybraliśmy zarządcę i administratora w jednym.

Zwrócić uwagę czy są wystarczająco duzi/mali żeby poświęcić
wystarczająco dużo czasu na sprawy waszej wspólnoty. Czy mają dyżury,
telefony alarmowe, fachowców do napraw itp.

Przy rozmowie zobaczycie czy mają coś do powiedzenia czy 'anie me ani
be'. z naszą administratorką pracujemy już od 2 lat i naprawdę nie można
narzekać. Jest raz w tygodniu na osiedlu, telefon ma włączony 24h, ma
hydraulików/elektryków pod ręką.

Parawan wannowy Novellini a Ravak
problem z chrapaniem
Slady po kablach?