wspomaganie farmakologiczne

1. Data: 2005-11-13 20:38:34

Temat: wspomaganie farmakologiczne
Od: "MM" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
czy możecie poleci jakieś sprawdzone środki farmakologiczne, które mogą
pomóc w odchudzaniu, oprócz oczywiście ścisłego przestrzegania diety?
bardzo proszę o jakieś "namiary", choc wiem, ze wiele osób jest temu
przeciwna.
pzdr
MM

2. Data: 2005-11-13 21:55:16

Temat: Re: wspomaganie farmakologiczne
Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MM" <m...@g...pl> wrote in message

> [...]
> pomóc w odchudzaniu, oprócz oczywiście ścisłego przestrzegania
> diety? bardzo proszę o jakieś "namiary", choc wiem, ze wiele osób

To tak w ramach diety ? Trochę NTG się wydaje :)
A jakiej jesteś płci ? Bo powyższa wiadomość jednoznacznie tego nie zdradza
:)

Zasadniczo jeśli o to pytasz, to nie masz zielonego pojęcia i głównie
sobie krzywdę zrobisz. Dobieranie czegokolwiek nawet z delikatnych
i ogólnie dostępnych wspomagaczy jest bardzo indywidualne. Nie można
nic polecić nie znając Cię dokładniej.

Poczytaj może trochę o efedrynie, fenterminie i może jeszcze
diiodothyroninie. To są rzeczy dozwolone (w niektórych krajach ;-).
Ale nawet przy nich trzeba mieć jednak tzw. "pojęcie" i chociaż
teoretyczne podstawy o skutkach i działaniu. W ogóle aby takie środki
stosować trzeba mieć już dużą wiedzę o żywieniu i treningu. Na tyle
dużą, aby wiedzieć jak swój upragniony cel osiągnąć bez tej chemii.
Jej używa się tylko jako "przyśpieszaczy" i/lub "ułatwiaczy".

Przeczytaj http://www.janwer.com dieta-> oba faq. Dobry wstęp. Potem
drąż dalej... ale już raczej po zagranicznych stronach.

Coś tam się rozpisałem o mocniejszych rzeczach.. ale skasowałem, bo
stwierdziłem, że jednak nie ma sensu drążyć ;-). Mam bardzo mieszane
uczucia co do zasadności ich stosowania u "zwykłych" ludzi. Można
skończyć jak Michael Jackson ;-)

--
Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl

3. Data: 2005-11-14 10:26:29

Od: "Tomek" <X...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy możecie poleci jakieś sprawdzone środki farmakologiczne, które mogą
> pomóc w odchudzaniu, oprócz oczywiście ścisłego przestrzegania diety?

clenbuterol, salbutamol, efedryna...

> bardzo proszę o jakieś "namiary", choc wiem, ze wiele osób jest temu
> przeciwna.

tomekatomek.republika.pl

Tomek

4. Data: 2005-11-14 10:59:48

Od: "Gertruda" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aplefit ok 30 hamuje łakienie i zmniejsza przyswajalność kalorii i chrom
organiczny- mniej chęci na słodkości też k30 po 100 tabletek. Bdb jest też
zwykły błonnik w postaci tręb pszennychdodawany do jogurty- działa podobnie
jak ocet jabłkowy (aplefit) Powodzenia

5. Data: 2005-11-14 23:31:39

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek napisał:

[cut]

Tomku, prosze Cie. TO nie sprawdzian z Twojej wiedzy. Nie dawaj takich
przykladow dziewczynie, bo jeszcze sobie krzywde zrobi przez
nieumiejetne stosowanie.

--
Pozdrawiam - Filip

http://www.autodynamics.com.br/video02.html

www.leandrini.com www.modshows.com
www.tuningbaja.pl www.tuninguj.com.pl

6. Data: 2005-11-15 11:54:19

Od: "Tomek" <X...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tomku, prosze Cie. TO nie sprawdzian z Twojej wiedzy. Nie dawaj takich
> przykladow dziewczynie, bo jeszcze sobie krzywde zrobi przez nieumiejetne
> stosowanie.

sorx, podszedłem zbyt hardcorowo ;)

Tomek

Użytkownik "Filip KK" <k...@x...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Tomek napisał:

> [...]

odchudzanie - potrzebuje informacji
www.dvd100.net Visitanos Verbatim Traxdata Princo.*** 6R96
Czy można całkowicie wyeliminować cukier z diety?
optymalni i ich dieta
pytanie o dietę MM...