wstrętne wąsiki

1. Data: 2003-11-02 06:57:33

Temat: wstrętne wąsiki
Od: "Justyna" <J...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jakie znacie preparaty do usuwania wąsików nad górną wargą? Może jakieś inne
sposoby ich usunięcia?
Pozdr
Justyna

1. Data: 2003-11-02 08:25:30

Temat: Re: wstrętne wąsiki
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Justyna wrote:

> Witam,
> jakie znacie preparaty do usuwania wąsików nad górną wargą? Może jakieś inne
> sposoby ich usunięcia?

Sally Hansen ma specjalny krem do depilacji twarzy, ale odradzam -
uczulil mnie tak, ze prawie mi skora na gornej wardze zeszla >_< Ja tam
chodze do kosmetyczki na wosk, poboli 3 sekundy i przestanie.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-11-02 09:17:16

Od: "Tweek" <t...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Justyna [z adresu e-mail J...@p...fm] napisał(a):

: jakie znacie preparaty do usuwania wąsików nad górną wargą? Może
: jakieś inne sposoby ich usunięcia?

poszukaj w lepszych gabinetach kosmetycznych i/lub u chirurgow
plastycznych, ponoc mozna to trwale usunac laserem...

--
_____ pozdro, _ :: head player in charge
|_ _|_ __ _____ ___| |__ :: +48 691 580 241 :: #lzm
|_| \_/\_/\___\___|_\_\ :: gra: Winamp stopped

1. Data: 2003-11-02 12:53:36

Od: "Agalay" <a...@g...plUSUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <J...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam,
> jakie znacie preparaty do usuwania wąsików nad górną wargą? Może jakieś
inne
> sposoby ich usunięcia?

Witaj,
moja mama miala podobny problem. Wytrwale, co jakiś czas wyrywała je
pensetką. Pewnego dnia podjęła decyzję żeby iść na laser. Pani jej
powiedziała, że kilka zabiegów i będzie już po problemie. Było to ze 2 lata
temu;) Po każdym zabiegu włosków rosło mniej i mniej, jednak rosły :( Nie
wiem ile razy w rezultacie moja mama była już na laserze. efekt jest taki,
że teraz idzie (ma nadzieje) już ostatni raz, bo pozostał jej już taki
maluteńki, delikatny meszek. Mało widoczny w sumie, ale jednak. Kuracje
polecam, kosztuje troche wyrzeczeń, pieniężnych oraz pieczenia po zabiegu,
niemożności opalania przez jakiś czas itp. Ilość zabiegów zależy od włosków
jakie rosną ale na pewno nie można zamknąć tego w 2 czy 3 zabiegach :(
EFEKTY SĄ i to jest najważniejsze.

1. Data: 2003-11-02 14:31:16

Od: "FunnyFrog" <f...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam adres sprawdzonego gabinetu kosmetycznego na Zaglębiu, ktory wykonuje
laserowo taki zabieg. Oprocz tego wykonuja tam wiele wiele roznych zabiegow
na caaale cialko! Na kosmetykach z roznych firm. Wykonuje to bardzo
doswiadczona kosmetyczka co widac po ilosci dyplomow na scianie w gabinecie
oraz ilosci klientek i latach dzialalnosci. Jesli ktos by byl zainteresowny
kontaktem (adres, tel, lub www) to moge podeslac na priv.

Pozdrawia FunnyFrog :)

1. Data: 2003-11-02 18:18:10

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości

> Sally Hansen ma specjalny krem do depilacji twarzy, ale odradzam -
> uczulil mnie tak, ze prawie mi skora na gornej wardze zeszla >_< Ja tam
> chodze do kosmetyczki na wosk, poboli 3 sekundy i przestanie.

a ja proponuje nie odradzac, a sprobowac - nie kazdego uczula. mi to
poprawilo wrecz komfort zycia. do kosmetyczki chodzilam co 3 tygodnie, w
przeliczeniu na lata wychodzi ze wydalam na to majatek. na kazda wizyte
musialam dzwonic i sie zapisywac, a i tak czesto byly poslizgi. sam zabieg
tez bolesny, choc da sie przezyc, ale potem pojawialy mi sie krostki. takze
ja jestem zdecydowanie za sally hansen!

1. Data: 2003-11-02 18:34:10

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

rena <r...@a...pl> napisał(a):
> takze ja jestem
> zdecydowanie za sally hansen!

Jak czesto stosujesz ten krem? Czy dzien-dwa-kilka dni
po jego uzyciu skora pozostaje miekka w dotyku, tzn.bez
typowego po depilatorach wrazenia "szczeciniastosci"?
Nina

1. Data: 2003-11-02 20:31:29

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzieś czytałam/słyszałam, że można je rozjaśnić i wtedy stają się słabsze i
mniej widoczne. Czy jest do tego jakiś preparat? Bo woda utleniona jest
troszkę siermieżna. :)
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-11-02 22:41:23

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Gdzieś czytałam/słyszałam, że można je rozjaśnić i wtedy stają się słabsze
> mniej widoczne. Czy jest do tego jakiś preparat? Bo woda utleniona jest
> troszkę siermieżna. :)

Ja stosuję wosk na ciepło, raz w miesiącu, efekty osłabienia włosków sa
widoczne, żadnych krostek itp., a jestem uczuleniowcem.
Wcześniej stosowałam wosk w plastrach, ale odchodził wraz ze skóra:(

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-11-03 01:28:40

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzieś czytałam/słyszałam, że można je rozjaśnić i wtedy stają się słabsze
> mniej widoczne. Czy jest do tego jakiś preparat?
tak, sally hansen ma preparat do rozjaśniania wąsików

Re: Kupilam i czesc przetestowalam,
OT nieladne ujecie ;-) bylo: Re: [Konkurs] Do wygrania piękna bielizna
ksiazka
Dawne perfumy
Łuszcząca się skóra na powiekach