wstrętny snickers

1. Data: 2004-05-20 13:19:24

Temat: wstrętny snickers
Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobilam ciasto snickers wg podawanego tu przepisu :spod biszkoptowy+krem
karpatkowy+solone orzeszki feliux+kajmak z mleka skondensowanego

Ciasto wszyscy jedli "za kare",bo niemilosiernie slodkie przebijalo jednak
smakiem soli.cos ohydnego!
Goraco zniechecam do tego typu prob kulinarnych. Zdecydowanie za slodkie i
posmakiem soli w orzeszkach
ogolna ocena:fuuuuuu!
agnieszka

1. Data: 2004-05-20 14:15:34

Temat: Re: wstrętny snickers
Od: "Nina" <n...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> smakiem soli.cos ohydnego!
> Goraco zniechecam do tego typu prob kulinarnych. Zdecydowanie za slodkie i

a kto Ci kazał brać solone orzeszki?

Nina
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=185791

1. Data: 2004-05-20 14:23:02

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nina" <n...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jacek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
>

> a kto Ci kazał brać solone orzeszki?

Zaiste w przepisie są solone orzeszki, ale należy wsypywać je rozsądnie
(unikając wsypywania soli zgromadzonej na dnie puszki)
A połączenie smaków?... cóż... kwestia gustu. Ja tam lubię.

Margola

1. Data: 2004-05-21 06:43:54

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smakiem soli.cos ohydnego!
> Goraco zniechecam do tego typu prob kulinarnych. Zdecydowanie za slodkie i

To tak jak w przepisie na Rafaello, tam sa slone krakersy. No i mi to bardzo
smakuje, bo lubie taka mieszanke slono-slodko. Ale wiele osob wypowiada sie
bardzo niepozytywnie.
Kwestia gustu, jak zreszta we wszystkim

Pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-05-21 07:26:56

Od: "Sumada" <j...@p...onet.pll> szukaj wiadomości tego autora

Mój snikers - ale na kruchym spodzie - dodatki te same - smakował bardzo
dobrze - jak batonik oryginalny.
Tylko bardzo źle się go składa bo kajmak jest gęsty i trudno było mi go
rozsmarować. Natomiast czekolada gorzka nie chce się rozpuścić (pierwszy raz
rozpuszczałam gorzką) i polewa była nieładna. Lepiej dać mleczną i chyba
lepiej pasuje.
Sabina

1. Data: 2004-05-22 17:27:49

Od: "Maga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smakiem soli.cos ohydnego!
> Goraco zniechecam do tego typu prob kulinarnych. Zdecydowanie za slodkie i

Jadlam cos co sie snickersem nazywalo, ale tam orzeszki solone zastapiono
grubo pokrojonymi wloskimi orzechami i obeszlo sie bez mieszania slodkiego
ze slonym i bylo pyszne :)

Pozdrawiam,
Magda

A moze mozdzek?
(SPAM) Nowe serwisy internetowe
zrobilam makaroniki i lody bananowe
Co można zrobić z mleka w proszku?
Propozycja zabawy w Krakowie (sobota) festiwal zupy!