wstrzas anafilaktyczny

21. Data: 2004-12-14 10:55:17

Temat: Re: wstrzas anafilaktyczny
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

>>> Ano. A w świadomości ogólnej pokutuje podawanie adrenaliny

Zapewne masz bardzo rację:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

22. Data: 2004-12-14 22:14:31

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> Coś Ty ! A ja myślałem ,że o tym już wszyscy zapomnieli - niech Pan Bóg (i
> strach przed prokuratorem) broni przed dostępem dosercowym - brrrrr.

Zapytam przekornie - dlaczego nie ? ;-)
WOJO

23. Data: 2004-12-15 09:41:23

Od: "Izabela" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybacz, ale to jakaś bzdura - stosowałem hydrocortison setki razy u
> alergików i żaden nie wpadł we wstrząs. To , że istnieje możliwość
> uczulenia na hydrocortison nie jest podstawą do stwierdzenia, że jest to
> częste.
A jak się okazuje powinieneś. To że o czymś nie wiesz, albo wydaje Ci się
małoprawdopodobne, to nie znaczy że nie jest to prawdą.
Ja wolę inne sterydy.
Izabela

24. Data: 2004-12-15 10:19:11

Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

> A jak się okazuje powinieneś. To że o czymś nie wiesz, albo wydaje Ci się
> małoprawdopodobne, to nie znaczy że nie jest to prawdą.
> Ja wolę inne sterydy.
> Izabela

Może mi jeszcze powiesz co powinienem ? I może podasz wiarygodne źródło ,
zawierające informacje na podstawie których piszesz o uczuleniu "wielu
alergikow" . Uczulenie na preparat hydrocortisonu zdarza się , ale jest
wyjątkowo rzadkie. I to wynika z mojego postu . Czytaj szczelnie , Koleżanko
.
A pisanie stwierdzeń typu " wolę inne sterydy" czy "daj alergikowi
hydrocortison a wpadnie we wstrząs" nie wnosi nic do dyskusji a wprowadza
innych w błąd.
Pozdrawiam
robkor

25. Data: 2004-12-16 18:31:55

Od: "marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robkor" napisał w wiadomości

> :) Tak, co najmniej kilka razy - w NZK

Możesz wyjaśnić co oznacza ten skrót? Bo ja jestem omc. wetem i kojarzy mi
się jednoznacznie NZK= niedokrwistość zakaźna koni :))) a to chyba jednak
nie to... ;)

pozdrawiam,
Marta

26. Data: 2004-12-16 23:28:25

Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Możesz wyjaśnić co oznacza ten skrót? Bo ja jestem omc. wetem i kojarzy mi
> się jednoznacznie NZK= niedokrwistość zakaźna koni :))) a to chyba jednak
> nie to... ;)

:))))))
Interesujące - co powoduje tą niedokrwistość ? I jak się ją rozppoznaje ?

Pozdrawiam
robkor

PS. NZK=nagłe zatrzymanie krążenia

27. Data: 2004-12-18 00:52:18

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

"marta" <m...@w...pl> nakibordził(a):

>Możesz wyjaśnić co oznacza ten skrót? Bo ja jestem omc. wetem i kojarzy mi
>się jednoznacznie NZK= niedokrwistość zakaźna koni :))) a to chyba jednak
>nie to... ;)

Nagłe Zatrzymanie Krążenia :o)

--
Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@r...yupe.net>
Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/

Pytanie do urologa i osób mających problem z pęcherzem
Specjalizacja: ortodoncja
Woda w uszach
Niesmiala prosba
PRZYKRY ZAPACH Z UST (izraelska metoda CO2)