wstyd mi....

1. Data: 2003-01-02 13:19:15

Temat: wstyd mi....
Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

....za niektore grupowiczki.

Zawsze wydawalo mi sie, ze najwazniejsze jest (w dyskusji, prosze pan, w
dyskusji:-)) co kto ma do powiedzenia, a nie moja plec. A takie argumenty
wlasnie czesto sie przewijaja w postach ktore, jak autorki calkowicie
blednie sadza sa polemika ze mna, a sa chyba rozrachunkiem i ich wlasna
osobowoscia. W wielu postach jest to wrecz os argumentacja, cos na zasadzie
"jak jestes facetem, to (ze zacytuje "Psy") co ty, k...., wiesz o urodzie?).
Jest to zjawisko niemal masowe. Zwlaszcza ponizszy post gleboko mnie
zasmucil.

> Dziewczyny, nie zaczynajcie Nowego Roku od kłótni! :))) I to przez
> zarozumiałego gościa, który uważa się za alfę i omegę w każdej dziedzinie
> życia i mądrzy się jak Ostatni Sprawiedliwy!
> Pozdrawiam serdecznie
> Kasia

moja odpowiedz byla taka:

Kasiu, nie jestem specjalista od biblistyki, ale wiem ze tym razem trafilas
jak kula w plot. Moglas chociaz napisac cos jak major z ktorym mialem kiedys
szkolenie wojskowe, cytuje: "z panem nie bede polaryzowal, gdyz w tej
dziedzinie jestem lajkonikiem". I nie na kazdej dziedzinie zycia sie znam.
Na niektorych sie nie znam sie niemal wcale np. o obrobce skrawaniem nie
wiem zgola nic, wiem tylko, ze istnieje.

Co moja plec ma do merytorycznych cech moich wypowiedzi? Czy jesli miedzy
nogami nie dyndaloby to co dynda, to moje slowa AUTOMATYCZNIE nabraly by
jakiegos sensu (lub go stracily)? Gdybys ty byla mezczyzna a ja kobieta i
cos takiego polecialo by na jakakolwiek grupe to zapewne nikt by sie zapewne
nie obrazil jakbym nazwal(a) ciebie szowinistyczna swinia i poszczul Kinga
Dunin, tudziez rzeczona poslanka Jaruga-Nowacka, Pelnomocnikiem (nie
pelnomocniczka) do Spraw Rownosci Statusu Kobiet i Mezczyzn .... Przemysl,
prosze, pare spraw. Plec niczego, a priori, nie zaklada. Bylo mi zwyczajnie
wstyd i bylem zazenowany jak czytalem ten twoj anons. Mam nadzieje, ze to
jednorazowy wyglup.

Aha, czy bycie ignorantem to zaleta? Od kiedy? Bo jesli tak, to zalecam
lobotomie jako srodek na szczesliwe zycie.....

z najglebsza troska,
Przemo

ale gdybym chcial uzywac argumentow tego rodzaju co Kasia i pare innych
grupowiczek to musialbym odpowiedziec "Chyba masz dzis PMS!!!!!!!" i zaczac
spamowac wasze skrzynki mailowe jakimis smieciami z megazalacznikami,
niektore noszacymi cechy znieslawiania. Prosze tego nie robic, tylko
merytorycznie odpowiadac. Nie chodzi tez aby tylko mowic, tylko miec cos do
powiedzenia. Jesli nie podoba wam sie moja obecnosc na grupie to nie ma
sprawy, znam pare jezykow i moge brac udzial w dyskusjach w innych jezykach
niz polski. Wtedy bedzie swojsko, wesolo i nic nie bedzie zaklocac nastroju
sielanki, a zwlaszcza jakis madrala ktory musi sie codziennie golic. A o
szalejacej meskiej dyskryminacji bedzie mozna napisac na innej grupie
dyskusyjnej.....

z pozdrowieniami,
Przemo

1. Data: 2003-01-02 13:36:01

Temat: Re: wstyd mi....
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P.Sperling" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sielanki, a zwlaszcza jakis madrala ktory musi sie codziennie golic. A o
> szalejacej meskiej dyskryminacji bedzie mozna napisac na innej grupie

Nie rób mi tego. Bardzo mi się podobają Twoje teksty.
Nie odchodź. Proszę.
I przepraszam, ale nie mogę się powstrzymać przed użyciem argumentu:
;-)
Przecież jesteś facetem...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-01-02 14:08:16

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ....za niektore grupowiczki.
>
> najwazniejsze jest w dyskusji co kto ma do powiedzenia, a nie plec.
oczywiscie.....nie ulega watpliwosci
> "jak jestes facetem, to (ze zacytuje "Psy") co ty, k...., wiesz o
urodzie?).
fajnie, ze facet tyle wie o urodzie, bo nie mozna ciagle rozmawiac o
samochodach, pilce, czy innych sportach....taki "babski" ( do tej pory)
temacik to dla mnie jak woda na mlyn

1. Data: 2003-01-02 14:10:41

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteś przewrażliwiony. Nie napisałam ani jednego zdania o charakterze
negatywnym dotyczącego Twojej płci. Gdybyś był kobietą napisałabym, że
"babka się mądrzy". Dla mnie przemądrzałość nie ma nic wspólnego z płcią,
więc proszę Cię, nie rób z siebie ofiary "walki płci".
Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-01-02 14:13:51

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

P.Sperling <s...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> "jak jestes facetem, to (ze zacytuje "Psy") co ty, k...., wiesz o
> urodzie?). Jest to zjawisko niemal masowe.

Nie zauważyłem tego, choć jestem na grupie od początków jej istnienia.

Pozdrawiam, Seva.
--
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl <-> GG#788049
[Moje aukcje] --> http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279

1. Data: 2003-01-02 14:25:51

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> "babka się mądrzy". Dla mnie przemądrzałość nie ma nic wspólnego z płcią,
> więc proszę Cię, nie rób z siebie ofiary "walki płci".

Tez tak mysle.
Zreszta napisalam to samo pod postem w innym watku.
A poza tym dlaczego robic z tego osobny watek?
Zaczynajac go slowani "wstyd mi za niektore grupowiczki" i wskazujac na
Kasie?

Sorry ale wydaje mi sie ze to nie jest w porzadku.
(niech tam, niech sie juz znowu z kims pokloce, choc naprawde nie taki mam
zamiar)

Ja na przyklad moglabym dodac nowy watek i napisac "wstyd mi za niektorych
grupowiczow".
Wskazac Ciebie i powiedziec, ze nie odpowiedziales na pytanie, ktore Ci
zadalam, a odpowiedz bardzo by mnie interesowala.

"Skoro wiec multilayering jak sama nazwa wskazuje to warstwowe nanoszenie
zapachu i skoro w Polsce malo kto go stosuje to co w takim razie czules i
dlaczego Cie razilo????"

Owszem, sytuacje nie pasuja do siebie, ale moze czasem warto sie zastanowic
co jest napisane w poscie, zamiast oskarzac kogos o cos, czego na pewno nie
napisal?

Kaska

1. Data: 2003-01-02 14:27:25

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" P.Sperling " wrote:

> ....za niektore grupowiczki.

Swietnie :)
Mozesz sie wstydzic w domowym zaciszu???
To jest grupa o urodzie, i ten wątek nijak ma sie do tematyki tej grupy.
O wstydzie porozmawiaj na pl.sci.psychologia,
jesli chodzi o zasady zachowania sie i dobrego wychowania - wstąp na
pl.soc.savoir - vivre.

Naprawde nikt Cie tu źle nei traktuje dlatego ze jestes facetem. Pisze to
sporo facetów, i mysle ze dobrze sie tu czują.

ps. Nie atakuje Cie, tylko ciezko sie Ciebei czyta, bo sie nei stosujesz do
zasad polskiej netykiety, ktora obowiazuje n apolskich grupach dyskusyjnych.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-01-02 14:48:24

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jezykach

Proponuję, żebyś się nie obrażał tak łatwo. Jesteś dorosłym człowiekiem, a
reagujesz jak chłopię w krótkich majteczkach, które zabiera łopatkę i idzie
do innej piaskownicy, bo dzieci mu dokuczają.

Uważam, że spokojnie możesz tu pisać - ja czytam Twoje wypowiedzi z dużym
zainteresowaniem, bo jestem ignorantką kosmetyczną, nie noszę pończoch na
pasie,bielizny wyszczuplającej, stringów, gorsetów, szpilek itp.
Jak bym chciała się kiedyś katować i założyć coś takiego na siebie, wezmę
sobie do serca Twoje uwagi ;-)

Tak więc zostań - grupa jest dla wszystkich, a ostre wymiany zdań ją
ożywiają.
Jeszcze raz polecam pl.soc.savoir-vivre - tam też się możesz poudzielać.

Ola
P.S. Dobrze, ze nie jestem Twoja studentką, bo jak podaję indeks, to nie
nachylam się nad wykładowcą tak, żeby widział jaki mam biustonosz..... Nie
miałbyś ze mnie pożytku;-) Dla mnie nauczyciel akademicki (w relacjach
uczelnianych oczywicie) to prawie jak lekarz - istota bezpłciowa.No i na
zajęcia nie chodzi się w takim ubraniu jak na randkę, czyż nie?

1. Data: 2003-01-02 14:51:14

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

bo sie nei stosujesz do
> zasad polskiej netykiety, ktora obowiazuje n apolskich grupach
dyskusyjnych.

bo on jest przecież brytyjsko-japoński :)

Ewa

1. Data: 2003-01-02 15:50:31

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa <e...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:av1jlh$b39$...@f...acn.pl...
> bo on jest przecież brytyjsko-japoński :)
>
> Ewa

Proponuje skonczyc ta rozmowe, robi sie co najmniej nie smacznie.:(
Fiona

SPRZEDAM MOTOROLE T 190 TANIO!!!!!!!!
Kolor farb (blond)
Galeria Centrum - oddam kupon