[wwa] szukam doktora mroza

1. Data: 2003-06-16 12:33:20

Temat: [wwa] szukam doktora mroza
Od: " zosia" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

droga grupo,
jest w warszawie znany lekarz (chyba dietetyk), ktory skutecznie odchudza
rozne znane osobistosci. wybralabym sie, ale nie mam pojecia, gdzie go
szukac. slyszalam juz o nim pare razy, byl tez w jakims pismie kobiecym,
nawet wydawalo mi sie, ze sobie zostawilam namiary do niego, ale nie moge
znalezc. czy ktos z was mial kontakt z doktorem mrozem (imienia nie pomne)?
ma telefon/adres? wie cos nt. ceny wizyty, jak czesto sie chodzi itp?
bylabym wdzieczna,
zosia

2. Data: 2003-06-16 20:14:15

Temat: Re: [wwa] szukam doktora mroza
Od: " gosiag" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

droga zosiu,
kiedyś bylam u niego (3-4 lata temu), ale musze powiedziec, ze sie mocno
rozczarowalam
Pan doktor wreczyl mi kartke z dieta na 7 dni (taka jaka mozna spotkać w
kazdej gazecie) i polecil rowniez swoja ksiazke &#8230;.
Poza tym koszt byl wowczas odstraszajacy (ok. 600-800 zł / 1 m-c * kilka m-
cy)
Takze koszt &#8222;kuracji&#8217; troche mnie zniechecil do pana doktora.
Generalnie, tak jak to zwykle bywa, skutecznosc diety u pana doktora polega
chyba na motywacji wynikajacej z wydania pokaznej sumy pieniędzy
Mozna i tak&#8230;..
Ale mozna taniej, a tez skutecznie
Telefonu niestety do niego juz nie posiadam, ale pamietam, ze przyjmowal na
Goclawiu,
Pozdrowienia,
Gosiag

http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2003-06-17 07:58:13

Od: " zosia" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
polega
> chyba na motywacji wynikajacej z wydania pokaznej sumy pieniędzy

Gosiu,
możesz jeszcze coś napisać o jego "metodzie"? jeśli mam wydać kupę kasy,
żeby usłyszeć, że mam wyeliminować z diety cukier i ograniczyć tłuszcze, to
rzeczywiście jest bez sensu. wyobrażałam sobie, że on po serii wnikliwych
badań układa indywidualną dietę i skuteczność jest pełna.
tak głupio zapytam - "można taniej, a też skutecznie" - to znaczy jak?
rygorystycznie stosowałam MM przez 3 miesiące i nie było ŻADNEGO efektu,
później (właściwie nadal w zgodzie z MM) przez miesiąc poleconą przez
trenera na siłowni dietę białkową i cały ten czas nie zeszłam nawet kilogram
w dół. nie jestem otyła, przy 175 cm ważę 69 kg, ale z 6-7 chciałabym
zrzucić.
zosia

4. Data: 2003-06-18 07:27:12

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znalezc. czy ktos z was mial kontakt z doktorem mrozem (imienia nie pomne)?
> ma telefon/adres? wie cos nt. ceny wizyty, jak czesto sie chodzi itp?

Witam serdecznie!
Moja przyjaciółka biegała do niego co dwa tygodnie, nie pamiętam ile płaciła
ale były to spore pieniędzy, schudła kilka kilogramów, tyle, ze teraz jest dwa
razy większa...(efekt jojo), no i trochę się pochorowała od zjedzonej ilości
jajek. Z tego co wiem to zdecydowanie nie poleca.
Pozdrawiam Kasia

Smazenie na oleju czy smalcu?
serek wiejski MM
Odchudzanie firmy Biotonic
arbuz :) MM
Dieta bogata w błonnik nie zapobiega rakowi jelit!