arbuz :) MM

1. Data: 2003-06-15 21:40:01

Temat: arbuz :) MM
Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś może wie jaki IG ma arbuz???
Dziękuję :) A.

2. Data: 2003-06-16 08:36:32

Temat: Re: arbuz :) MM
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Seva <a...@...sygnaturce> napisał(a) w wiadomości
news:Xns939C57488CB42seva108@om.tat.sat:

>> Czy ktoś może wie jaki IG ma arbuz???
> Za duży na MM.

A dokładnie ok. 70 +/- 10
--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|
|--> http://www.seva.sotiko.pl http://www.kuvera.prv.pl <--|

3. Data: 2003-06-16 08:41:15

Od: g...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Czy ktoś może wie jaki IG ma arbuz???
> Dziękuję :) A.
Czytalam, ze 72. I zal mi straszliwie, bo uwielbiam arbuzy.
Ania

4. Data: 2003-06-16 11:18:07

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

72... Rzeczywiście dużo... :-( Też uwielbiam arbuzy... hmmmmmmm
Dzieki za wiadomości :)
Pozdrawiam. A.

5. Data: 2003-06-16 12:43:11

Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to 16 Jun 2003 10:41:15 +0200, gdy g...@w...pl napisał:

> Czytalam, ze 72. I zal mi straszliwie, bo uwielbiam arbuzy.

A węglowodanów to tam jest tyle co kot napłakał, a konkretnie 6 gram na
porcję 120g. Przecież arbuz to głównie woda ;)

Ładunek glikemiczny wynosi 4, czyli bardzo, bardzo mało, mniej niż np. w
porcji soczewicy. Można więc spokojnie jeść :)

pzdr
Vr

6. Data: 2003-07-21 12:28:16

Od: "Satyr " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ładunek glikemiczny wynosi 4, czyli bardzo, bardzo mało, mniej niż np. w
> porcji soczewicy. Można więc spokojnie jeść :)

hmmm im więcej czytam tym mniej wiem.
myślałem że w MM chodzi o to żeby jeść bez ograniczeń produkty o IG mniej niż
50 i bez cukrów.
póżniej dowiaduję się że lody czy arbuzy też można jeść tylko mało.
to może jednak można jeść wszystko i tylko trzeba liczyc kalorie?
czy może mi to ktoś wyłożyć w zrozumiały sposób?

7. Data: 2003-07-21 12:37:35

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to może jednak można jeść wszystko i tylko trzeba liczyc kalorie?
> czy może mi to ktoś wyłożyć w zrozumiały sposób?

generalnie ile sie chce tych o malym Ig (ig<35 I faza i ig<50 II faza).

ale jezeli juz robisz odstepstwo to lepiej robic niewielkie niz duze. Wtedy
np lepiej zjesc zlej zeczy malo niz duzo - i tu zaczyna sie dyskusja o
zawartosci cukru w cukrze. Lepiej jest zjesc tez cos o nizszym Ig niz
wyzszym.
o kaloriach zapomnij

problem Lg jest dla mnie niejasny nie jest to jednak MM.

musta

Dieta bogata w błonnik nie zapobiega rakowi jelit!
Atkins
Dieta farmakologiczna? Subutramine.
jak utyć?
ile kalorii?