wybielanie

1. Data: 2006-01-07 13:31:02

Temat: wybielanie
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej babeczki kochane
mam ja problem. Niedlugo bal karnawalowy - umyslilam dziecku zrobic stroj
Gandalfa...
Znalazlam nawet kapelutek z wlosami dlugi - ino ze one sa
pomaranczowe.Wrzucilam do wybielacza.. i GUZIK!!! nic nie
ruszylo!!!!!!!!!! ;/

czym moge to jeszcze potraktowac?
CHCE BIALE!!!
Justyna

2. Data: 2006-01-07 13:35:59

Temat: Re: wybielanie
Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może wybielacz do włosów? Jak myslicie?

3. Data: 2006-01-07 13:37:17

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07-01-2006 o 14:35:59 HaNo <z...@n...pl> napisał:

> A mo?e wybielacz do w?osów? Jak myslicie?

ale to sztuczne sa!!
wybielacze do wlosow chyba delikatniejsze sa..

4. Data: 2006-01-07 13:39:55

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07-01-2006 o 14:37:17 Justyna <w...@l...pl> napisał:

> ale to sztuczne sa!!
> wybielacze do wlosow chyba delikatniejsze sa..

cholerka,... a jesli to plastikowe wlosy ?!
to w zyciu sie nie odfarbuja?? :(
Justyna

5. Data: 2006-01-07 13:45:28

Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna"

> cholerka,... a jesli to plastikowe wlosy ?!
> to w zyciu sie nie odfarbuja?? :(
> Justyna
******

a moze je raczej pomalowac na bialo ?
co prawda nie mam pomyslu czym ale moze sa jakies takie rzeczy np w sprayu

Ania K :-)

****
http://pg.photos.yahoo.com/ph/aniatrsb/my_photos

http://www.anavilma.prv.pl/

6. Data: 2006-01-07 13:50:59

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07-01-2006 o 14:45:28 Ana_Koli <a...@g...pl> napisał:

> U?ytkownik "Justyna"

> ******
>
> a moze je raczej pomalowac na bialo ?
> co prawda nie mam pomyslu czym ale moze sa jakies takie rzeczy np w
> sprayu

pomyslowe musze przyznac..
ze sprejow bialych - mam snieg w spreju :D
sadze ze taki do grafitti bylby dobry ?
choc wolalabym jednak zeby ten wybielacz to ruszyl... sznurka takiego do
wiazania pasmanteryjnego tez nie wybielilo - nadal zolty jest.. wiec ja
juz nic nie rozumiem..

7. Data: 2006-01-07 13:58:39

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja bym najpierw jednak spróbowała stężonym wybielaczem do włosów albo
wybielaczem z chlorem np bielinką, ew domestos jak to nie da rady to chyba
rzeczywiście pozostaje posprajowanie farbą, tylko trzeba uważać żeby włosy
sie nie skleiły

8. Data: 2006-01-07 14:00:10

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

...w ostateczności proponuję wykonanie peruki z mopów sznurkowych, ale to
bedzie chyba Gandalf szary;-))

9. Data: 2006-01-07 14:24:41

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

zalalam stezonym, za 20 minut sprawdze.mop odpada a Gandalf najwyzej
bedzie rudy.

10. Data: 2006-01-07 15:10:32

Od: "Niunia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

Nie radze uzywac zracych srodkow do wybielenia bo jesli to plastik lub
podobne tworzywo to moze sie rozpuscic lub wykruszyc. Ktos wspomnial o
pomalowaniu ..... proponuje biała farbe w sprayu specjalnie do włosów....
koszt takiego lakieru nadajacego kolor wacha sie w granicach kilku zł i
myślę, że z latwościa go gupi na większych stoiskach kosmetycznych....
Ewentualnie biała włóczka i nowe włosy :)

Pozdrawiam Niuńka /Rzeszów/

> zalalam stezonym, za 20 minut sprawdze.mop odpada a Gandalf najwyzej
> bedzie rudy.

kartka dla babci
(druty) pomoc
[druty] gruba włóczka - prosze o rade