[druty] gruba włóczka - prosze o rade

1. Data: 2006-01-07 10:18:42

Temat: [druty] gruba włóczka - prosze o rade
Od: yzma <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam potrzebe zakupienia grubej włóczki, takiej coby pasowala do drutow 13
(9mm)i tu moje pytanie, gdzie i czy wogole we wroclawiu dostane takie cudo?
a jesli we wroclawiu taka wloczka jest niedostepna, to jaki sklep online
polecacie (sprawdzalam w polskich sklepach online, ale zaden z nich nie
dysponuje interesujacym mnie towarem - chyba ze cos przegapilam). moze
ktos ma jakis sprawdzony sklep online - niekoniecznie polski, ktory
dysponuje szeroka gama materialow "drucianych"?
bede wdzieczna za kazda sugestie.

Kaśka vel Yzma
(Wrocław)

2. Data: 2006-01-07 17:48:18

Temat: Re: [druty] gruba włóczka - prosze o rade
Od: "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yzma" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
> witam
> mam potrzebe zakupienia grubej włóczki, takiej coby pasowala do drutow 13
> (9mm)i tu moje pytanie, gdzie i czy wogole we wroclawiu dostane takie
> cudo?
Cześć.
Jeśli nie znajdziesz odpowiedniej włóczki to może spróbuj robić jakąś grubą
włóczką podwójną nitką? Albo rób z włóczki o długim włosie.
Pozdrawiam.
Agnieszka (Kalisz)

3. Data: 2006-01-08 13:12:30

Od: yzma <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za sugestie ale takie rozwiazanie mnie zbytnio nie cieszy.

moze jednak ktos wie czy we wroclawiu mozna taka włóczke dostac?

Kaśka vel Yzma

4. Data: 2006-01-09 10:22:48

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yzma"

> moze jednak ktos wie czy we wroclawiu mozna taka włóczke dostac?

Popatrz w sklepach netowych (FAQ się kłania - tam adresy), np. tu
http://www.swiatwloczki.pl/sklep/ , w menu po lewej mozesz szukać żądanej
grubośći włóczki.

Elżbieta

5. Data: 2006-01-09 10:30:52

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

yzma napisał(a):
> dzieki za sugestie ale takie rozwiazanie mnie zbytnio nie cieszy.
>
> moze jednak ktos wie czy we wroclawiu mozna taka włóczke dostac?

Nie mam pojecia, gdzie we Wroclawiu, ale moze przejdz sie po prostu do
pasmanterii - w poznanskich takie wloczki sa. Nie piszesz dokladnie jaka
chcesz wloczke. Np. na wloczki.pl jest chocby taka
http://wloczki.pl/cgibin/shop?show=039&sort=id&sid=5
35a7b01
lub taka http://wloczki.pl/cgibin/shop?show=040&sort=id&sid=5
35a7b01

th

6. Data: 2006-01-09 11:30:54

Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wloczki na druty 9 mm

http://apmar.pl/produkty.php/pokaz/83/14/
http://kolorowymotek.pl/index.php?cPath=90_66
http://allegro.pl/show_item.php?item=79602699
http://www.swiatwloczki.pl/sklep/index.php?manufactu
rers_id=29&osCsid=e188625372a82cbaec94581b0a393a3c
tu nawet na druty 12 mm
http://www.swiatwloczki.pl/sklep/index.php?manufactu
rers_id=344&osCsid=e188625372a82cbaec94581b0a393a3c
http://www.swiatwloczki.pl/sklep/index.php?manufactu
rers_id=50&osCsid=e188625372a82cbaec94581b0a393a3c
ta sama co na allegro tyle, ze wiecej kolorow
http://www.swiatwloczki.pl/sklep/index.php?manufactu
rers_id=55&osCsid=e188625372a82cbaec94581b0a393a3c
http://sklep.wloczki.org/product_info.php?cPath=40&p
roducts_id=525
http://sklep.wloczki.org/product_info.php?cPath=40&p
roducts_id=528

Wloczek takich jest cala masa... wystarczylo przejrzec oferte
najpopularniejszych sklepow...
Za pewne niektore linki sie polamia, ale mysle, ze tyle to juz dasz rade
zrobic sama.

Pzdr
Weronika

7. Data: 2006-01-09 13:11:53

Od: yzma <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje wszystkim zainteresowanym za udzielenie odpowiedzi.
jak napisalam, przeszukiwalam polskie strony druciane w poszukiwaniu
interesujacych mnie wloczek. fakt nie trafilam na wszystkie podane przez
was strony (za co widac powinnam goraco przeprosic bo niektorzy poczuli
sie urazeni), ale na tych ktore zwiedzilam nie znalazlam nic co by w
jakikolwiek sposob odpowiadalo moim oczekiwaniom, dlatego chcialam sie was
poradzic. jak widac to byl moj blad. wybaczcie ze nie zjadlam tyle
robotkowych bitow danych co wy.
"wybrac sie do pasmanterii i popytac" - osobie przykutej do lozka choroba
tez udzielisz takiej porady? o_0
coz zapewne zostane okrzyknieta trolem ale nikt tego komentowac w zaden
sposob nie musi.

jeszcze raz dziekuje i przepraszam ze nadwyrezylam wasz cenny czas swoja
sprawa.

Yzma

8. Data: 2006-01-09 13:15:41

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

yzma napisał(a):

> "wybrac sie do pasmanterii i popytac" - osobie przykutej do lozka
> choroba tez udzielisz takiej porady? o_0
> coz zapewne zostane okrzyknieta trolem ale nikt tego komentowac w zaden
> sposob nie musi.

Khem, khem, odezwe sie, bo widze, zo to do mnie. Nie czuje sie urazona,
nie sadze, ze jestes trolem, nie pisalas nic o przykuciu do lozka. Rada
byla praktyczna (tak mi sie wydawalo). Gdybys pytala o Poznan,
powiedzialabym ci w ktorej pasmanterii na ktorej polce leza takie
wloczki. Nie znam ich nazw, wiec odpowiedniego miejsca w sieci nie bylam
w stanei podac. Tyle. EOT.

th

prosze xxxxxxxxxxx
Marta Bell xxx