wygodna wanna

1. Data: 2002-11-15 19:48:37

Temat: wygodna wanna
Od: "Karol Kaktolski" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie... poszukuję WYGODNEJ wanny narożnej 150x100cm (większa nie
wejdzie). Oglądałam już trochę w sklepach, trochę w necie- wybór jest spory,
ale z wygodą to chyba różnie... a jakoś głupio mi wchodzić do wanien na
ekspozycji ;-). Uwielbia niekiedy "zatopić" się na dłużej w kąpieli;
poradźcie coś-proszę.

Karolka

1. Data: 2002-11-16 07:50:41

Temat: Re: wygodna wanna
Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karol Kaktolski <k...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ar3j2q$edf$...@n...tpi.pl...
> [...]
jest spory,
> ale z wygodą to chyba różnie... a jakoś głupio mi wchodzić do

Tym bardziej, że wówczas w wannie nie ma wody, to napewno wygody nie
sprawdzisz:))
Fiona

1. Data: 2002-11-18 13:06:06

Od: "Mirek" <_...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Kaktolski" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ale z wygodą to chyba różnie... a jakoś głupio mi wchodzić do wanien na
> ekspozycji ;-). Uwielbia niekiedy "zatopić" się na dłużej w kąpieli;

Zwróć uwagę na CERSANIT GALA, bardzo wygodna, dobrze wyprofilowana wanna.
I odpływ ma na środku co jest istotne przy kąpielach we dwoje :)

pozdrawiam

Mirek

1. Data: 2002-11-19 07:26:02

Od: "Karol Kaktolski" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zwróć uwagę na CERSANIT GALA, bardzo wygodna, dobrze wyprofilowana wanna.
> I odpływ ma na środku co jest istotne przy kąpielach we dwoje :)
>
> pozdrawiam
>
> Mirek

Dzięki;-)
przyjrzę się

Karolka

1. Data: 2002-11-19 13:08:19

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Nov 2002, Mirek wrote:

> Zwróć uwagę na CERSANIT GALA, bardzo wygodna, dobrze wyprofilowana wanna.
> I odpływ ma na środku co jest istotne przy kąpielach we dwoje :)

No właśnie - ja mam pytanie - czy ktoś zna wannę 170x70 (dokładnie tyle,
nie może być 75 na przykład) z odpływem po środku?

Alternatywnie chciałbym poznać opinie użytkownika na temat wanny z Koła
pod nazwą Pasja (narożna). Całkiem mi się podoba, ale odpływ wydaje się
być w dziwnym miejscu...

Pozdrawiam,

Alojzy

PARKIET- NAJTANIEJ