wyjazd za granicę a ciągle przyjmowane leki

1. Data: 2001-08-31 09:26:05

Temat: wyjazd za granicę a ciągle przyjmowane leki
Od: "Mon" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam na 5 tygodni wyjechać za granicę. Muszę niestety ciągle przyjmować
leki. Chciałabym wziąć zapas leków na ten okres ze sobą oraz ewentualne
recepty. Czy muszę mieć jakieś zaświadczenia od lekarza, że przyjmuję te
leki? Czy to zależy od kraju do jakiego się udaję?
Dziękuję z góry za odpowiedź

2. Data: 2001-08-31 13:48:24

Temat: Re: wyjazd za granicę a ciągle przyjmowane leki
Od: "ludwik XIV" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> recepty. Czy muszę mieć jakieś zaświadczenia od lekarza, że przyjmuję te
> leki? Czy to zależy od kraju do jakiego się udaję?

Jesli idzie o farmacje to jestem laikiem, moge jednak napisac ci ze wszystko
zalezy od tego jakie leki przyjmujesz.

3. Data: 2001-08-31 14:26:28

Od: "Mon" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a gdzie to sprawdzić czy na mój lek potrzebne jest jakieś zezwolenie?

4. Data: 2001-08-31 19:45:46

Od: "ludwik XIV" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie to sprawdzić czy na mój lek potrzebne jest jakieś zezwolenie?
bo ja wiem... na twoim miejscu zapytalbym w aptece, u lekarza, zadzwonil do
ministerstwa zdrowia (kto jak kto oni maja odpowiednie spisy, kwestai czy
bedzie im sie chcialo poszukac)
ale to tylko tak uwazam. nigdy tego nie robilem wiec nic bym sobie uciac nie
dal za to info

5. Data: 2001-08-31 23:42:06

Od: "Wojtek G." <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mon <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9mnl7k$rfa$...@n...onet.pl...
> [...]
| recepty. Czy muszę mieć jakieś zaświadczenia od lekarza, że przyjmuję te
| leki? Czy to zależy od kraju do jakiego się udaję?

To zalezy od kraju do jakiego sie udajesz oraz od lekow ktore musisz brac.
Niestety nie wiem gdzie znalezc wykaz lekow wymagajacych zgloszenia lub
zakazanych w poszczegolnych panstwach ale jezeli chcesz to podaj ich nazwy
(moze byc na priv). Na pewno szczegolnej uwagi wymagaja narkotyki i
psychotropy

Pozdrawiam

Wojtek G.

6. Data: 2001-09-05 12:33:29

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> recepty. Czy muszę mieć jakieś zaświadczenia od lekarza, że przyjmuję te
> leki? Czy to zależy od kraju do jakiego się udaję?

powoli ta dyskusja zaczyna przypominac grupe pl.paranoja.... :-)
idziesz do lekarza, mowisz: jade za granice na 5 tygodni, zazywam to i to
(zreszta rodzinny powinien wiedziec co zazywasz) - prosze o 'zapas' tych leków.
on bez problemow przepisuje ci leki na 5 tygodni (normalnie w swietle prawa
moze przepisac na 2-mies. kuracje (czyli na tygodni 8...) do tego moze wystawic
ci zaswiadczenie, ze chorujesz na to i na to (jesli chcesz, moze nie pisac
jedn. chorobowej - tajemnica lekarska) i MUSISZ zazywac nizej wymienione leki. -
z takim pismem powinni wszedzie cie przepuscic. - jesli jedziesz gdzies do
cywilizowanego kraju, to nawet w bagaz ci nei spojrza - jak do jakiegos
dzikiego - to takie zaswiadczenie bedzie chyba potrzebne.

i to wszystko.
koniec
i kropka.

adam

7. Data: 2001-09-05 14:49:08

Od: "apzw" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl napisał(a) w artykule
<3...@n...onet.pl>...
przyjmować

> on bez problemow przepisuje ci leki na 5 tygodni (normalnie w swietle
prawa
> moze przepisac na 2-mies. kuracje (czyli na tygodni 8...)

Poprawka: na 3 miesiące zmiana zaszła razem z wejściem w życie nowego
rozporządzenia o receptach lekarskich

"IRenka"

Jubilerskie lobby "farmaceutyczne" :(
Polskie recepty za granica - pytanie
prawo farmaceutyczne
89. Posiedzenie Senatu -stenogram
Moze bysmy tak powalczyli o wlasny image :)?