wyjść bez makijażu

1. Data: 2004-04-23 11:19:21

Temat: wyjść bez makijażu
Od: "justinec" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie!
mam pytanko, otóż ostatnimi czasy moja mieszana buźka zdaje się być bardziej
problemową niż kiedykolwiek (wypryski, zaczerwienienia, krostki, zaskórniki,
świecenie, łuszczenie, itd.)
postanowiłam "odstawić" na jakis czas wiekszośc kosmetyków bo już sama sie
pogubiłam co na co mi szkodzi a na co pomaga
i tu moje pytanko, jak wyjść z domu bez makijażu, bez nakładania fluidu i
pudrów, paćkania korektorami, bazami,
ale jednak z możliwością spotkania się z kimś (co jest nieuniknione
szczególnie szkoła, praca) i nie wystraszenia go
chodzi mi o taką wersję makijażu "light"
pozdrowionka
justinec

1. Data: 2004-04-23 11:44:48

Temat: Re: wyjść bez makijażu
Od: "Kruszyna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

justinec <j...@o...pl> napisał(a):
> [...]
> szczególnie szkoła, praca) i nie wystraszenia go
> chodzi mi o taką wersję makijażu "light"

Hmm, kurcze, troche Cie rozumiem, bo ja tez mam skore sklonna do podraznien,
a wychodzic bez makijazu (chociaz podklad...) nie lubie. Sprobuj moze
zastosowac krem koloryzujacy zamiast podkladu. Zdaje sie, ze w aptece mozna
kupic jakis do cery wrazliwej (jakis Avene czy cus), ale nie orientuje sie,
ktory jest dobry, a ktory nie. Do tego rzesy mazniete tuszem i juz :)

Krusz.

1. Data: 2004-04-23 11:48:59

Od: "drtt" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justinec" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szczególnie szkoła, praca) i nie wystraszenia go
> chodzi mi o taką wersję makijażu "light"

krem matujacy (na szczegolnie swiecace partie polecam mat zone t YR) +
puder, ja uzywam tylko takeigo zestawu i jest lepiej niz gdy czasem uzyje
fluidu (a mam w miare dobry, LRP)

drtt

1. Data: 2004-04-23 12:03:59

Od: "justinec" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> krem matujacy (na szczegolnie swiecace partie polecam mat zone t YR) +
> puder, ja uzywam tylko takeigo zestawu i jest lepiej niz gdy czasem uzyje
> fluidu (a mam w miare dobry, LRP)

> drtt

jaki puder polecasz??
justinec

1. Data: 2004-04-23 12:08:04

Od: "drtt" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jaki puder polecasz??
> justinec

ja uzywam najzwyklejszego yardley'a (teraz o naziwe lentric), takiego za
okolo 20-25 pln. probowalam roznych, drozszych, lepszych firm, ale nie
zauwazylam roznicy wiec powrocilam do starego wyprobowanego. pewnie jest cos
lepszego, ale ja jeszcze na to cos nie tarfilam ;)

drtt

1. Data: 2004-04-23 12:24:32

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

drtt wrote:

>ja uzywam najzwyklejszego yardley'a (teraz o naziwe lentric), takiego za
>okolo 20-25 pln. probowalam roznych, drozszych, lepszych firm, ale nie

To i tak przepłacasz. Ja kupuję puder Lentherica po15zł...
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-04-23 12:34:13

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i tu moje pytanko, jak wyjść z domu bez makijażu, bez nakładania fluidu i
> pudrów, paćkania korektorami, bazami,
> ale jednak z możliwością spotkania się z kimś

ja bym zastosowala smoopalacz ktory wyrowna koloryt cery, odrobina korektora
na jakies przebarwienia i puder sypki lub w kamieniu na cala twarz.

1. Data: 2004-04-23 12:44:19

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała wrote:

> To i tak przepłacasz. Ja kupuję puder Lentherica po15zł...

A istnieje jeszcze sypki puder Lentheric? Jakoś go dawno
nie spotkałam.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2004-04-23 12:53:13

Od: "drtt" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
> To i tak przepłacasz. Ja kupuję puder Lentherica po15zł...

25 to w pudelku z lusterkiem

drtt

1. Data: 2004-04-23 13:37:34

Od: "Pawel Meller" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale jednak z możliwością spotkania się z kimś (co jest nieuniknione
> szczególnie szkoła, praca) i nie wystraszenia go

oj, kobietki, kobietki :)) Dlaczego boicie sie wyjsc na ulice bez
makijazu?Wszak kazda kobieta jest piekna. *

Pozdr.
Pawel

* - tylko nie kazda jest zadbana;)

olejek migdałowy
Zamierzam zakupic peeling do ciała tylko jaki?
Re: stanik bez ramiaczek 75E/F (ewentualnie 80D) - jest jakas szansa?
Re: Dekoloryzacja
Re: Cos przeciw sennosci