wykorzystanie białek

1. Data: 2004-09-19 21:31:10

Temat: wykorzystanie białek
Od: "jolmira" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozostalo mi sporo białek po wypiekach, moze ktos ma przepisy z
wykorzystaniem ich?
Będę wdzieczna
Pozdrawiam

P.S. Czy białka można zamrozić do pózniejszego wykorzystania?

1. Data: 2004-09-20 19:45:46

Temat: Re: wykorzystanie białek
Od: "Madziula" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozostalo mi sporo białek po wypiekach, moze ktos ma przepisy z
> wykorzystaniem ich?
> Będę wdzieczna
> Pozdrawiam
Trzy łyżki cukru na każde białko, ubij na bardzo sztywno i możesz uformować
okrągłe, kwadratowe i jakie dusza zapragnie blaty bezowe, małe beży itd. Do
piekarnika na 130 - 150C, po 30min temp. na 120 i piec aż wyschną. Blaty
mogą leżeć upieczone b.długo, później wystarczy zrobić dobry

> P.S. Czy białka można zamrozić do pózniejszego wykorzystania?
Jak najbardziej, bardzo często tak robię.
Pozdrawiam!

1. Data: 2004-09-21 21:28:51

Od: "jolmira" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuję Ci Madziula:))
A moze ktoś jeszcze zna coś innego z wykorzystaniem prawie samych białek?
Pozdrawiam;))

1. Data: 2004-09-22 23:12:54

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

jolmira wrote:

> Bardzo dziekuję Ci Madziula:))
> A moze ktoś jeszcze zna coś innego z wykorzystaniem prawie samych białek?
> Pozdrawiam;))

Bezy, blaty bezowe do tortu, grzybki bezowe do dekorowania tortu, anyzki,
bialy biszkopt (tylko z bialek), mus cytrynowy.
Magdalena Bassett

Gofrownica - podsumowanie:)
Regani-Grecja
zlota rybka ...
ogórki do mizerii - parzyć, czy nie parzyć?
makaron - graham