wykształcenie

1. Data: 2000-07-13 07:43:17

Temat: wykształcenie
Od: "Marek Moczulski" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy Polacy ustępują pod wzglendem wykształcenia mieszkańcom Zachodu?

1. Data: 2000-07-14 07:19:38

Temat: Re: wykształcenie
Od: "Nauczyciel" <s...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Moczulski" <c...@p...com> napisał w wiadomości
> Czy Polacy ustępują pod wzglendem wykształcenia mieszkańcom Zachodu?
Sądząc po tym wzglendem zamiast względem - wygląda na to, że nie
wykluczone...
AZ

1. Data: 2000-07-18 14:55:55

Od: "dla wtajemniczonych Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Moczulski" <c...@p...com> napisał w wiadomości
> Czy Polacy ustępują pod wzglendem wykształcenia mieszkańcom Zachodu?

Możesz nie uwierzyć ale polacy są lepiej wykształceni od amerykanów.
Jeśli jesteś lekarzem, prawnikiem czy budowlańcem i legalnie dostaniesz
robotę w USA
to w pewnym momencie twój pracodawca stwierdzi, że nie może sie bez ciebie
obyć.

1. Data: 2000-07-18 19:32:33

Temat: Odp: wykształcenie
Od: "Roman Stachowiak" <r...@a...odn.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dla wtajemniczonych Piernix <k...@p...onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:8l20r7$o0n$...@n...onet.pl...

> Możesz nie uwierzyć ale polacy są lepiej wykształceni od amerykanów.

Patrząc na twoją znajomość języka polskiego mam co do tego wątpliwości.

Roman

1. Data: 2000-07-20 02:28:11

Od: "dla wtajemniczonych Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@a...odn.zgora.pl> napisał w
wiadomości news:lh2d5.17191$pD2.342135@news.tpnet.pl...

> [...]
> do grup dyskusyjnych napisał:8l20r7$o0n$...@n...onet.pl...

> Patrząc na twoją znajomość języka polskiego mam co do tego wątpliwości.

Romciu, czepiasz się przecinków czy składnię? Mówię o wiedzy ścisłej i
praktycznej, a humanistką nigdy nie byłam i nie będę. Koham chemie i jej
wierna bede!!!!

1. Data: 2000-07-22 12:17:21

Od: "Roman Stachowiak" <r...@a...odn.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dla wtajemniczonych Piernix <k...@p...onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:8lbkie$1bq$...@n...onet.pl...

> Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@a...odn.zgora.pl> napisał w
> wiadomości news:lh2d5.17191$pD2.342135@news.tpnet.pl...

> wiadomości

> Romciu, czepiasz się przecinków czy składnię?

NIe, czepiam się "polaków", "amerykanów", "kohania" itd. itp...

Romciu

1. Data: 2000-07-23 23:22:31

Od: "dla wtajemniczonych Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@a...odn.zgora.pl> napisał w
wiadomości news:lhge5.32755$pD2.673888@news.tpnet.pl...

> [...]
> do grup dyskusyjnych napisał:8lbkie$1bq$...@n...onet.pl...

> NIe, czepiam się "polaków", "amerykanów", "kohania" itd. itp...

O.K. jeżeli jesteś takim formalistą to w wypowiedzi jest błąd
grzecznościowy, który
pewnie nie umknął Twojej uwadze;
Koham hemie i jej wierna bede!!!! ;-)))

1. Data: 2000-07-26 08:06:06

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"dla wtajemniczonych Piernix" <k...@p...onet.pl> writes:

> Możesz nie uwierzyć ale polacy są lepiej wykształceni od amerykanów.

Zalezy ktorzy i zalezy do ktorych Amerykanow sie przyrowna rodakow.

> Jeśli jesteś lekarzem, prawnikiem czy budowlańcem i legalnie dostaniesz
> robotę w USA

Jesli jestes lekarzem albo prawnikiem to najpierw musisz robic
nostryfikacje dyplomu.

> to w pewnym momencie twój pracodawca stwierdzi, że nie może sie bez ciebie
> obyć.

Nie jest to regula ani zawsze ani wszedzie.
Stereotyp ze Polacy sa lepiej wyksztalceni od Amerykanow bierze sie
stad, ze do USA jesli juz ktos wyjezdza na wize BH-1 to jest naprawde
dobry a nie przecietny.

Tymczasem pod wzgledem "literacy" (polskie tlumaczenie to chyba
alfabetyzm jakis-tam) Polacy wypadaja na tle reszty nacji europejskich
kiepsko - bo na przedostatnim miejscu podajze.

Wyniki badan w tym temacie prezentowala niedawno Rzeczpospolita.
--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-07-31 03:47:13

Od: "dla wtajemniczonych Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

> [...]
> kiepsko - bo na przedostatnim miejscu podajze.
>
> Wyniki badan w tym temacie prezentowala niedawno Rzeczpospolita.

Nie będę się sprzeczać z gazetą i jej ankietami. Poza tym nie chodziło mi o
nostryfikacje dyplomu tylko o naszą ukochaną
oświatę. Jeśli ktoś studiuje na medycynie to przez pierwsze lata ryje po
książkach, a potem ma staż. U wuja Sama jest wszystko naraz. Wiedza
wtłaczana amerykańskim dzieciakom jest pobieżna. Nasza podstawówka daje w
kość. Pamiętam moją rodzicielkę kiedy poprosiłam ją o pomoc w matematyce.
Zbladła i pocieszająco poklepała mnie po ramieniu mówiąc - ja tego nawet w
średniej nie miałam, posiedzisz kilka godzin to się sama nauczysz.

1. Data: 2000-08-19 22:21:01

Od: "Pyśka" <p...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nauczyciel <s...@e...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:eazb5.3419$w...@n...tpnet.pl...

> Użytkownik "Marek Moczulski" <c...@p...com> napisał w wiadomości
> Sądząc po tym wzglendem zamiast względem - wygląda na to, że nie
> wykluczone...
> AZ

Raczej niewykluczone...
P.