RE: wymiana

1. Data: 2004-04-13 17:07:13

Temat: RE: wymiana
Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of mirzan

> Szukam aralii variegata,oraz bialego kielichowca.

Aralia elata u mnie co roku wymarza do gołej ziemi, mam ją w ogrodzie dobre
12 lat, nie sadzę aby A.variegata była bardziej
mrozoodporna..
Co do białego kielichowca to też byłbym zainteresowany, gdyż Calycanthus
floridus rośnie u mnie całkiem przyzwoicie

> W zamian proponuje
> acanthopanax variegata ,albo juke o liscach w rozowe paski -na
> lisciach ,wzdluz.Albo biala forsycje {abeliophylum],albo
> dziurawiec o rozowych
> lisciach.Mirzan

O pozostałych nie wiem nic, szczególnie o odporności mrozowej..
:-) Bogusław

2. Data: 2004-04-13 17:17:12

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> floridus rośnie u mnie całkiem przyzwoicie

> O pozostałych nie wiem nic, szczególnie o odporności mrozowej..

Te ktore wymienilem znosza bezsniezne zimy z wiosennymi mrozami.Dziurawiec
obmarzl do ziemi to normalne.Acanthopanax juz dostaja liscie.M.

3. Data: 2004-04-13 17:24:54

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of mirzan

> Te ktore wymienilem znosza bezsniezne zimy z wiosennymi
> mrozami.
> Acanthopanax juz dostaja liscie.M.

Na wymianę mam Xanthocerasas sorbifolium (pozyskany od Grzegorza, dwie
sadzonki)
i wiele iglastych szczepionych..
:-) Bogusław

4. Data: 2004-04-13 18:57:48

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Behalf Of mirzan

> Na wymianę mam Xanthocerasas sorbifolium (pozyskany od Grzegorza, dwie
> [...]
Wole jakies lisciaste,ale xanthoceras mam.Acanto juz masz ale juki nie moge
obiecac bo mam malo.Dziurkownik tez bedzie .M.

5. Data: 2004-04-13 19:10:47

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wole jakies lisciaste,ale xanthoceras mam.Acanto juz masz ale juki nie
moge
> obiecac bo mam malo.Dziurkownik tez bedzie .M.

Ile lat go masz, jak duży jest, no i jak zimuje?

Pozdrawia Kaśka z jednym Xanthocerasem :)

6. Data: 2004-04-13 20:20:18

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> Pozdrawia Kaśka z jednym Xanthocerasem :)

Z ciekawości: przezimowały Wam bez problemów?

G.
--
Pewną panienkę z Raciąża
W przerażenie wprawia słowo ,,ciąża''.

7. Data: 2004-04-13 20:56:06

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Grzegorz Sapijaszko

> Z ciekawości: przezimowały Wam bez problemów?
>
> G.

U mnie jeszcze nie wiadomo :-)
A u Was...
:-) Bogusław

8. Data: 2004-04-13 21:52:18

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał

> Te ktore wymienilem znosza bezsniezne zimy z wiosennymi mrozami.Dziurawiec
> obmarzl do ziemi to normalne.Acanthopanax juz dostaja liscie.M.

Lubisz rodzine Araliaceae chyba?
Za Acanthopanaxa lub Kalopanaxa gotow jestem dac np. Aralia japonica (tylko
zielona), a moze Smilax hispida? Sequoiadendron giganteum? Sequoiadendron
sempervirens (do szklarni)? Cedrus libanii? Halesia carolina? Styrax
obassia? Exochorda racemosa? i troche innych znalazloby sie.

Masz jakis spis roslin? bo po kilku postach widze, ze kolekcja niemala i
trudno Cie pewnie zaskoczyc...

Pozdrawiam
p...@r...pl

9. Data: 2004-04-14 06:18:10

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2brlvtyt9.fsf@sapijaszko.net...

> Z ciekawości: przezimowały Wam bez problemów?

Mi chyba tak :)

Pozdrawiam
Kaśka

10. Data: 2004-04-14 06:23:03

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) wrote in
net.pl:

> U mnie jeszcze nie wiadomo :-)
> A u Was...

U mnie tez nie, ale na razie sie nie martwie - on ma jeszcze chwile.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

Re: wymiana - OT
Re: Oczko wodne
Re: wiosna w Baszkirii
Merendera trigyna
Re: nie chce spamować, ale dostałam płytę