RE: wymiana

11. Data: 2004-04-14 06:45:32

Temat: Re: wymiana
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> A u Was...

U nas jeden na pewno tak, drugi jeszcze nie wiadomo. W doniczkach,
zadołowane i osbypane korą.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien starszy mężczyzna z Kamczatki
Wyhodował w zaciszu swej chatki

12. Data: 2004-04-14 06:54:31

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Piotr Siciarski
(...)
> Lubisz rodzine Araliaceae chyba?
> Za Acanthopanaxa lub Kalopanaxa gotow jestem dac np. Aralia
> japonica (tylko
> zielona), a moze Smilax hispida? Sequoiadendron giganteum? Sequoiadendron
> sempervirens (do szklarni)? Cedrus libanii? Halesia carolina? Styrax
> obassia? Exochorda racemosa? i troche innych znalazloby sie.
>
> Masz jakis spis roslin? bo po kilku postach widze, ze kolekcja niemala i
> trudno Cie pewnie zaskoczyc...
>

> Pozdrawiam
> p...@r...pl

Exochorda racemosa niestety mi tej zimy padła, natomiast Cedrus libani i
Halesia carolina w doskonałej kondycji.
Pozdrawiam,Bogusław
Jak masz w nadmiarze jeszcze jedną Exochordę to miejsce by się znalazło
:-))
:-) Bogusław

13. Data: 2004-04-14 21:20:06

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał

> [...]
> Pozdrawiam,Bogusław
> Jak masz w nadmiarze jeszcze jedną Exochordę to miejsce by się znalazło

Znajdzie się, ale dużo mniejsza. Ta, która Ci padła, to padła już w
samochodzie:-( (przez asystentki zapomniałem:-)). (apropos asystentek: ta
Czarna w okularach pytała kiedy goryczki u Ciebie zakwitają i kiedy następna
wycieczka - nie wiem co Ty jej naobiecywałeś???).

A Halesia z tego samego miotu kwitła już w zeszłym roku.

Pozdrawiam
p...@r...pl

14. Data: 2004-04-14 22:00:17

Temat: Odp: wymiana
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <p...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c5kbu0$40e$...@a...news.tpi.pl...

> Czarna w okularach pytała kiedy goryczki u Ciebie zakwitają i kiedy
następna
> wycieczka - nie wiem co Ty jej naobiecywałeś???).
>
> A Halesia z tego samego miotu kwitła już w zeszłym roku.

To ta bez okularów? :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

15. Data: 2004-04-14 22:28:04

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Piotr Siciarski
(...)
> [...]
> kiedy następna
> wycieczka - nie wiem co Ty jej naobiecywałeś???).

Ale partnerem na wycieczce będziesz Ty :-))))
;-) Bogusław

16. Data: 2004-04-14 22:32:55

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał

> następna

> To ta bez okularów? :-)
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Sugerujesz, że trzeba im okulary zdejmować (czyli oślepiać), żeby przy
Bogusławie zakwitały?
Nie może być aż tak źle!!!
Przecież Bogusław ma dobrą rękę!!!

:-))Pozdrawiam
p...@r...pl

17. Data: 2004-04-14 22:58:22

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał

> Ale partnerem na wycieczce będziesz Ty :-))))
> ;-) Bogusław

...dokąd nie znikniemy Grażynce z oczu za skrzyżowaniem?

:-))))
p...@r...pl

Re: wymiana - OT
Re: Oczko wodne
Re: wiosna w Baszkirii
Merendera trigyna
Re: nie chce spamować, ale dostałam płytę