wymiana grzałki kołowej termoobiegu

1. Data: 2009-05-29 22:39:53

Temat: wymiana grzałki kołowej termoobiegu
Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś orientuje się ile może kosztować wymiana grzałki kołowej
termoobiegu w kuchni Amica?

Czy można to samemu wymienić (nie jest to zbyt skomplikowane)?

Dzięki za odpowiedzi.

adams99

2. Data: 2009-05-30 11:38:37

Temat: Re: wymiana grzałki kołowej termoobiegu
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adams99" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości
> Czy ktoś orientuje się ile może kosztować wymiana grzałki kołowej
> termoobiegu w kuchni Amica?
>
> Czy można to samemu wymienić (nie jest to zbyt skomplikowane)?
>
> Dzięki za odpowiedzi.

Dasz radę, prościzna!
Taka grzałka kosztuje max 35zł.

W komorze piekarnika odkręcasz sobie 4 wkręty i zdejmujesz osłonę
(wcześniej zdejmij sobie rdzwi, będzie wygodniej). Sama grzałka pod osłoną
przymocowana jest na jeszcze jedną śrubkę.

Teraz musisz dostać się do kuchni od tyłu i zdjąć blachę 6 - 8 wkrętów i tam
będziesz miał zamocowaną grzałkę nakrętkami 6 do obudowy. Montujesz,
skręcasz, 10 min roboty* ;)

* - przy zastosowaniu wkrętarki

P.

3. Data: 2009-05-30 14:17:42

Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek pisze:

> [...]
>
> Teraz musisz dostać się do kuchni od tyłu i zdjąć blachę 6 - 8 wkrętów i tam
> będziesz miał zamocowaną grzałkę nakrętkami 6 do obudowy. Montujesz,

Dzięki za odpowiedź - po powrocie będę wymieniał. Zakładam że jest jeden
typ grzałki do kuchni Amica - na allegro widziałem że wszystkie dostępne
mają moc 2000W.

adams99

4. Data: 2009-06-08 06:34:55

Od: qn29 <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

adams99 pisze:
> Czy ktoś orientuje się ile może kosztować wymiana grzałki kołowej
> termoobiegu w kuchni Amica?
>
> Czy można to samemu wymienić (nie jest to zbyt skomplikowane)?

właśnie ją wymieniałem
na taką
http://www.czesciagd.pl/product_info.php?manufacture
rs_id=&products_id=32784
faktycznie prosta sprawa, tylko musisz odkręcić osłonkę z tyłu
wtedy bez żadnych problemów

5. Data: 2009-06-09 12:40:54

Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

qn29 pisze:

> faktycznie prosta sprawa, tylko musisz odkręcić osłonkę z tyłu
> wtedy bez żadnych problemów

Kupiona na allegro - czekam na paczkę.

Higrometr
kakao -- plama na bawełnie