wymiana łożysk BOSCH pralka

1. Data: 2008-03-10 11:47:58

Temat: wymiana łożysk BOSCH pralka
Od: "K" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Gość mi wycenił wymianę łożysk w pralce BOSCH na 200 + material
pralka ma 7 lat wiec nie warto takiej kasy ladowac

czy wymiana tych lozysk samodzielnie to jakis wiekszy problem
nie moge znalezc w internecie wskazowek jak to zrobic

2. Data: 2008-03-10 14:05:32

Temat: Re: wymiana łożysk BOSCH pralka
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
>
> czy wymiana tych lozysk samodzielnie to jakis wiekszy problem
> nie moge znalezc w internecie wskazowek jak to zrobic

Cena normalna - przez serwis. Wymiana żadna rewelacja jeśli ktoś robił. Ja
załatwiam to w 1h 20min ale najpierw oceniam stan i czy w ogóle warto. Tobie
zejdzie z 5h, taniej i bez żadnej gwarancji. Łożyska jakieś normalne ale
simering Bosch'owski porządny.

I na koniec, Bosch Boschowi nie równy a więc na przyszłość podaj Enr oraz
Fd...

P.

3. Data: 2008-03-10 14:13:05

Od: Sen <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

K wrote:
> [...]
>
> czy wymiana tych lozysk samodzielnie to jakis wiekszy problem
> nie moge znalezc w internecie wskazowek jak to zrobic

Problem zaden, o ile dysponujesz odpowiednimi narzedziami (tj,
przewaznie odpowiednim sciagaczem).
S.

4. Data: 2008-03-10 15:53:48

Od: "dd" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy aby zmienic lozyska na bebnie - prawdopodobnie sa dwa
nalezy rozebrac beben ,czy wystarczy tylko otworzyc tyl zdjac kolo pasowe
i lozyska sa dostepne ?
jest to pralka ladowana z przodu ,okolo 7 letnia

5. Data: 2008-03-10 16:48:35

Od: "dd" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aymbol tej pralki to
wfd1160

6. Data: 2008-03-10 16:55:44

Od: "dd" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze jedno
czy moze byc cos jeszcze do wymiany na bebnie ?
jak poruszam bebnem to jakby ocieral jakis drut ,
nie wiem czy to sa objawy uszkodzonych lozysk

7. Data: 2008-03-10 19:04:23

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dd <...@o...pl> wrote:
> jeszcze jedno
> czy moze byc cos jeszcze do wymiany na bebnie ?
> jak poruszam bebnem to jakby ocieral jakis drut ,
> nie wiem czy to sa objawy uszkodzonych lozysk

Prędzej objaw zdekompletowanego biusthaltera
żony/matki/współspaczki - drut masz w zbiorniku zapewne.

Pisz pod cytatem, a ten przycinaj, pliiiz!

J.

8. Data: 2008-03-10 19:07:37

Od: "dd" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prędzej objaw zdekompletowanego biusthaltera
> żony/matki/współspaczki - drut masz w zbiorniku zapewne.
>
> Pisz pod cytatem, a ten przycinaj, pliiiz!

jak taki drut wyjac ze zbiornika :)
oczywiscie samodzielnie ,mozna jakos przesunac beben wzgledem zbiornika?

9. Data: 2008-03-10 19:29:15

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dd <...@o...pl> wrote:

> jak taki drut wyjac ze zbiornika :)
> oczywiscie samodzielnie ,mozna jakos przesunac beben wzgledem
> zbiornika?

W moim siemensie, w identycznym przypadku pomogło przewrócenie
pralki na bok i odłączenie od zbiornika gumowego łącznika
łączącego zbiornik z pompą wyrzucającą wodę - znalazłem tam
świeżo zaginiony drut ze stanika żony, oraz mocno zardzewiały i
widać, że od kilku lat mieszkający w pralce drut stanikowy,
którego pochodzenia za diabła nie udało się wytłumaczyć. Żona -
wiadomo, miała niecne podejrzenia co do moich czasów kawalerskich
(pralka z tychże pochodzi), ale do licha sam wiem najlepiej, że
nic podobnego, sam również ze staników nie korzystałem, tak więc
bogatszy o doświadczenia ostrzegam: lepiej grzeb tam sam, bez
asysty, bo te druty to jak koty Schroedingera są, a poco potem
czas na tłumaczenia tracić ;-)

A wracając do rzeczy: wydaje mi się, że ta dziura odpływowa jest
dość dobrym miejscem do takich poszukiwań, ale można też
wymontowac grzałkę i grzebać przez dziurę po niej, tu na forum
pamietam ktoś twierdził, że da się też w zbiornik zajrzeć po
odchyleniu gumowego kołnierza w drzwiach - w przypadku swojej
pralki nie widziałem takiej możliwości, ale powtarzam, może
będziesz miał więcej szczęścia.

J.

10. Data: 2008-03-10 21:54:32

Od: "Marcopolo" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał(a):

> Prędzej objaw zdekompletowanego biusthaltera
> żony/matki/współspaczki - drut masz w zbiorniku zapewne.

Miałem to dokładnie w pralce rok temu Drut okazał sie od
biustonosza ....żony (na szczęście..)
Sam mam teraz zgrzyt obracanego bębna w Gorenje W22S .Stawiam na łozysko?
a. Mechanik nadal nie może przybyć, ale zapowiada, że pralkę musi zabrać ze
sobą do punktu.Ponieważ pralka waży ze 100kg, jestem zdumiony, że taka
operacja jest konieczna. Czy rutynowy mechanik AGD nie poradzi sobie z
wymiana łożusk i simeringa u klienta w domu???
Marcopolo

> Pisz pod cytatem, a ten przycinaj, pliiiz!
>
> J.

Regał z okleiną a folia
Pranie Wykładzin Dywanów WARSZAWA
zmiana koloru stołu
Uszczelnianie komina
Kabina prysznicowa - czym usuwać kamień?