wymioty noworodka

1. Data: 2004-11-14 18:37:28

Temat: wymioty noworodka
Od: "Glan" <glan79[usun to]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mój maluszek (prawie 3 m-ce) od trzech dni jednokrotnie wymiotował. Do tego
pojawiła sie dziś lekko wodnista kupka.
Od tygodnia dostaje krople do uszu Otinum (3x dziennie) i raz dziennie 2,5
ml syropu Clemastinum. Ma niemowlęce zapalenie zapalenie uszka.
Czy te objawy są spowodowane ww. lekami?

2. Data: 2004-11-14 19:48:05

Temat: Re: wymioty noworodka
Od: "jasio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Glan" <glan79[usun to]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ml syropu Clemastinum. Ma niemowlęce zapalenie zapalenie uszka.
> Czy te objawy są spowodowane ww. lekami?

Witaj,
3 miesiące to już nie jest noworodek. To młode niemowlę :) Wymioty i
wodnista kupka, to bardziej, IMO, wynik infekcji. Jak/czym jest niemowlak
karmiony? Obijasz/cie go po karmieniu 2 razy?

pozdr
pa
jasio

napięcie przedmiesiączkowe
soczewki kontaktowa night and day Focus
antykoagulanty (Acenocoumarol)
Gabinet psychoterapi-okolice podgórza?K-ów
Poszukiwany DERMATOLOG we Wroclawiu.