wymrazanie kurzajek

1. Data: 2005-08-06 18:47:32

Temat: wymrazanie kurzajek
Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedys wymrazano mi je cieklym azotem -220 stopni, teraz podtlenkiem
azotu -90 stopni. nie wiecie, czym to sie rozni, co jest bardziej skuteczne?
po azocie cieklym mialam wielkie bulwy i nie moglam chodzic, teraz znosze to
lepiej.

a tak wogole, jak dziala to wymrazanie? ja nie czuje zimna, tylko wlasnie,
jakby ktos mi przylozyl wrzatek...czuje goraco i pieczenie.

2. Data: 2005-08-06 19:00:01

Temat: Re: wymrazanie kurzajek
Od: "Rafik" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruua" <t...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> a tak wogole, jak dziala to wymrazanie? ja nie czuje zimna, tylko wlasnie,
> jakby ktos mi przylozyl wrzatek...czuje goraco i pieczenie.
ja sobie wszystkie kurzajki wyciełem obcinaczem do paznokci, na żywca , i
teraz nie mam problemów z kurzajkami

pzdr Rafik

3. Data: 2005-08-06 19:01:50

Od: c...@n...com szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Aug 2005 20:47:32 +0200, ruua napisał(a):

> kiedys wymrazano mi je

Polecam wypalanie. Ja miałem wypalanie laserem chirurgicznym. Dosyć bolało,
ale da się znieść. Laser jest znacznie bardziej skuteczny od wymrażania.

4. Data: 2005-08-06 19:33:08

Od: mac <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ruua napisał(a):

> a tak wogole, jak dziala to wymrazanie? ja nie czuje zimna, tylko wlasnie,
> jakby ktos mi przylozyl wrzatek...czuje goraco i pieczenie.

Wymrażanie, to punktowe oparzenie, a oparzenie to nie koniecznie wysoką
temperaturą, ale i niską.
Np Gaz LPG na stacji musi nalewać pracownik, bo można się poparzyć, a ma
to przy rozprężaniu pewnie z - 100 st.

spps

5. Data: 2005-08-06 21:11:24

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@n...com> napisał w wiadomości

> Polecam wypalanie. Ja miałem wypalanie laserem chirurgicznym. Dosyć
> bolało,
> ale da się znieść. Laser jest znacznie bardziej skuteczny od wymrażania.

jestem "skazana" na wymrazanie - mam za darmo, bez kolejek.

6. Data: 2005-08-06 21:12:08

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mac" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> temperaturą, ale i niską.
> Np Gaz LPG na stacji musi nalewać pracownik, bo można się poparzyć, a ma

no tak wlasnie czulam to:) lekarz cos mowil, ze to sie tak czuje, bo pekaja
naczynka w tym mcu.

7. Data: 2005-08-07 06:52:29

Od: c...@n...com szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Aug 2005 23:11:24 +0200, ruua napisał(a):

> jestem "skazana" na wymrazanie - mam za darmo, bez kolejek.

A to co innego. Bez kolejek to ja też miałem => prywatnie, ale kosztowało
to 300zł (auć). A masz może jakieś blizny po zabiegu?

8. Data: 2005-08-07 07:23:12

Od: KM <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> temperaturą, ale i niską.
> Np Gaz LPG na stacji musi nalewać pracownik, bo można się poparzyć, a ma

Nie, wymrażanie to punktowe odmrożenie.
Do oparzenia jest niezbędna wysoka temperatura, ewentualnie substancja
żrąca, chemiczne uszkodzenia skóry też nazywane bywają oparzeniami.

Mechanizm uszkodzenia skóry jest nieco inny przy działaniu niskiej i
wysokiej temperatury, efekt podobny...

9. Data: 2005-08-07 21:03:59

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to co innego. Bez kolejek to ja też miałem => prywatnie, ale kosztowało
> to 300zł (auć). A masz może jakieś blizny po zabiegu?

jeszcze kurzajki nie zniknely, ale sa tylko one, bez blizn.

kamienie w woreczku zolciowym
Re: Ból głowy i nudności po czekoladzie- kamienie żółciowe
Loxon 5% + ... czy to dobry zestaw ?
znamiona na twarzy po opalaniu
Pytanie o chorobę