wynajem mieszkań - "oferta tylko dla firm"

11. Data: 2009-04-21 13:33:58

Temat: Re: wynajem mieszkań - "oferta tylko dla firm"
Od: Maverick <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kapsel wrote:
> Sytuacja w stylu "mieszkam, a nie płacę" jest dla mnie raczej nie do
> przyjęcia, umowa jest umowa, jak co to do rodziny się wyprowadzę i git :)
> Tylko nie wiem jak o tym gadać z właścicielami, bo wszyscy są bardzo
> ostrożni (i po prawdzie to im się nie dziwię).

Ceny mieszkan spadly - kup kawalerke lub 2-3pokoje (i wynajmuj jeden).

Jak zarabiasz w miare dobrze, to bez problemu kredyt dostaniesz na
calkiem dobrych warunkach.

--
Regards,
Maverick

12. Data: 2009-04-22 15:27:55

Od: wasu <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Kwi, 13:46, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:

> To może jakieś rady dla mnie?

Otwórz firme :P.

... jeśli tylko możesz nawet niewielkie dochody uzyskac na firmę,
szczególnie
jeśli to jest pierwsza firma (promocyjny ZUS). Wystarczy jakaś
dodatkowa
fucha rozliczana nie na uz tylko na fakturę - przy jednoczesnej pracy
na
etat jaką wykonujesz.

Będziesz musiał składać co m-c/kw. jakieś chore deklaracje do ZUS
i US ale otwiera się całe spektrum potencjalnego zarobku .. od
wpisania
wynajmu mieszkania, samochodu, komputera, kosztów telefonu i internetu
KUP zaczynając a na ofercie firmowej sieci komórkowych kończąc.

13. Data: 2009-04-22 15:49:18

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wynajmu mieszkania, samochodu, komputera, kosztów telefonu i internetu
>KUP zaczynając a na ofercie firmowej sieci komórkowych kończąc.

Co za bajki wypisujesz. Nie składa się żadnych deklaracji ZUS, nie składa
się deklaracji PIT, jedynie jeśli będzie płatnikiem VAT to deklaracje VAT,
ale nie koniecznie co miesiąc.

14. Data: 2009-04-24 10:07:16

Od: wasu <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Kwi, 17:49, "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
wrote:

> Co za bajki wypisujesz. Nie składa się żadnych deklaracji ZUS, nie składa
> się deklaracji PIT, jedynie jeśli będzie płatnikiem VAT to deklaracje VAT,
> ale nie koniecznie co miesiąc.

No to obliczasz i płacisz zaliczki pit, co wiąże się z księgowaniem
faktur, obliczaniem podatku .. samo w sobie wypisanie deklaracji to
pryszcz przecież jest. Ważna jest zawartość - a tę policzyć i tak
musisz.

A deklaracją ZUS to radzę się zainteresować raz w miesiącu -
składki się zmienią, nie złozysz i będzie więcej roboty niż to warte.

Generalnie może trochę się to poprawiło niż było kilka lat temu,
ale tak czy inaczej co miesiąc/kwartał musisz odbębnic swoją
biurokrację
lub oddać to księgowemu do odbębnienia.

15. Data: 2009-04-24 15:20:00

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>faktur, obliczaniem podatku .. samo w sobie wypisanie deklaracji to
>pryszcz przecież jest. Ważna jest zawartość - a tę policzyć i tak

Wystarczy księgowość typu ifirma i biurokracja zajmuje max 30 min raz w
miesiącu.

16. Data: 2009-04-27 08:46:16

Od: wasu <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 17:20, "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
wrote:

> Wystarczy księgowość typu ifirma i biurokracja zajmuje max 30 min raz w
> miesiącu.

30 minut to zajmuje wysłanie na poczcie listu poleconego.

EOT.

17. Data: 2009-04-27 17:34:04

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

wasu pisze:
> A deklaracją ZUS to radzę się zainteresować raz w miesiącu -
> składki się zmienią, nie złozysz i będzie więcej roboty niż to warte.

Jeśli nie zmienia się tytuł ubezpieczenia, to już od jakichś 2-3 lat nie
trzeba składać deklaracji ZUS. (jeśli oczywiście opłaca się ZUS tylko za
siebie)

--
Pete

18. Data: 2009-04-28 11:39:38

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...
wrote:

> Wystarczy księgowość typu ifirma i biurokracja zajmuje max 30 min raz w
> miesiącu.

30 minut to zajmuje wysłanie na poczcie listu poleconego.

No skoro ty nie prowadząc działlaności chcesz pouczać doświadczonych ludzi
to masz rację EOT.

19. Data: 2009-04-29 08:50:13

Od: wasu <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 19:34, Pete <n...@n...com> wrote:

> Jeśli nie zmienia się tytuł ubezpieczenia, to już od jakichś 2-3 lat nie
> trzeba składać deklaracji ZUS. (jeśli oczywiście opłaca się ZUS tylko za
> siebie)

To nie do końca jest tak:

" Ci płatnicy, którzy nie zgłaszają innych osób do ubezpieczeń oraz ci
opłacający
składki jedynie za siebie i osoby współpracujące z nimi, nie mają
obowiązku składać
deklaracji rozliczeniowych czy raportów imiennych, jeżeli nie
nastąpiła żadna zmiana
w stosunku do okresu poprzedniego"

A zmianą najczęściej jest zmiana podstawy wymiaru składki - co w
praktyce oznaczą
że musisz się zainteresować co miesiąc czy podstawa się nie zmieniła i
jeśli tak
to złożyć nową deklarację.

W.

20. Data: 2009-04-29 08:58:38

Od: wasu <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 13:39, "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
wrote:

> No skoro ty nie prowadząc działlaności chcesz pouczać doświadczonych ludzi
> to masz rację EOT.

Zdecydowanie EOT doświadczony człowieku ..
znajdz se innego do kłutni, ja mam ciekawsze zajęcia.

instalacja gazowa
Czy jest sens wylaczac CO na lato?
Biały nalot na fugach, czym usuwać?
kuchenka polar