wyniki hTSH

1. Data: 2003-08-22 07:52:39

Temat: wyniki hTSH
Od: "team2k" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam. odebralem przed chwileczka z laboratorium wyniki i wyszlo, ze mam
0,607 uIU/mL. czy to duzo? dodam, ze mam 30lat, 2,85cm i 100kg. w tym i
przyszlym tygodniu nie mam czasu pojsc do lekarza wiec moze ktos mi
pomoze..:)

a swoja droga przydala by sie jakas strona umozliwiajaca interpretowac
wyniki laboratoryjne, a lepiej program, ktory mogłby zapisywac do bazy,
informowac o niezgodnosciach, kreslic trendy... full diagnostic system:)

2. Data: 2003-08-22 07:54:44

Temat: Re: wyniki hTSH
Od: "team2k" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

program diagnostyczny z pewnoscia zinterpretowalby 2,85 jako anomalię:)))
oczywiscie 1,85cm wzrostu.

3. Data: 2003-08-22 08:29:36

Od: Tomek Jarzynka <t...@S...cpi.pl.XX> szukaj wiadomości tego autora

team2k wrote:

> program diagnostyczny z pewnoscia zinterpretowalby 2,85 jako anomalię:)))
> oczywiscie 1,85cm wzrostu.

Jestes krasnoludkiem? ;-)

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl
KADU: http://kadu.net ZTM Search: http://ztm.moo.pl/search

4. Data: 2003-08-22 09:09:44

Od: "ahasverus" <awaryjny_box[no_spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Jarzynka" :

> Jestes krasnoludkiem? ;-)

z masą 100 kg przy 1,85cm wzrostu - musi być chyba dyskiem o średnicy jakieś
3 m . :PPPP

Maciek.

5. Data: 2003-08-22 12:20:20

Od: "team2k" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

poprostu inna gestość masy:))) coś jak w gwiazdach po implozji. to co z tym
wynikiem hTSH??? dobry jest czy kupic se małe drewniane pudełeczko? takie do
2cm dł:)

6. Data: 2003-08-22 14:00:21

Od: "Atena" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wynik jest ok,mieści się w normie, więc teraz na luzie do
lekarza...pozdrawiam! A

7. Data: 2003-08-23 07:39:31

Temat: Odp: wyniki hTSH
Od: "gab----a" <z...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie wydaje mi się to słuszne. Mimo że jestem analitykiem i wiekszość norm
znam na pamięć, wiem przy jakich zaburzeniach występują odstępstwa nie
podjęlabym sie interpratacji. Obowiązkiem kazdego laboratorium jest wydajac
wyniki podać normy - wiesz czy jest w normie czy nie. Interpretacje zostaw
lekarzom. Czlowiek to nie rzecz, którą zmierzysz i stwierdzisz ze ma takie
to wymiary i jest OK lub nie. Ten sam wynik u dwóch róznych osob może być
inaczej zinterpretowany, gdy ocenia się nie tylko wyniki. Czasem jest tak
jak w powiedzeniu: pacjent miał wszystkie wyniki w normie i zmarł. Gaba

ileż można czekać?
Informacje o półpaścu
Powazny problem z uchem.
Dolargan - uzależnienie?