wypadające włosy!!!!

1. Data: 2004-02-09 18:33:22

Temat: wypadające włosy!!!!
Od: "zosia" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam zadnego dobrego i skutecznego sposobu a wypadanie włosów. Zaraz po
umyciu na szczotce mam pełno włosów pomózcie mi jak mam poradzic sobie z tym
fantem :) pozdrowienia

1. Data: 2004-02-09 18:41:24

Temat: Re: wypadające włosy!!!!
Od: "Kasia" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zosia" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
po
> umyciu na szczotce mam pełno włosów pomózcie mi jak mam poradzic sobie z

Mam podobny problem i tez nie wiem co z tym zrobić, próbowałam myc różnymi
naturalnymi szamponami i nic..??

Kasia

1. Data: 2004-02-09 18:59:29

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po
> tym
> >
> Mam podobny problem i tez nie wiem co z tym zrobić, próbowałam myc

Olejek rycynowy, nafta kosmetyczna,
proponuje odwiedzic archiwum grupy,
temat walkowany we wszystkie mozliwe strony

Kamila

1. Data: 2004-02-09 20:04:26

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
po
> umyciu na szczotce mam pełno włosów pomózcie mi jak mam poradzic sobie z

silica, tabletki firmy albo olimp albo naturell do kupienia w aptece

1. Data: 2004-02-09 22:23:12

Od: "Asia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to może zapytaj o coś innego skoro ten temat był wałkowany we wszystkie
możliwe strony. Wkurzają mnie takie teksty ludzi wiadomo ze wszystko bądz
prawie wszystko można znaleść na grupach więc może zawiesic tę grupę bo już
wszyscy wszystko wiedzą. Drugim razem jak widzisz temat "wypadające włosy"
to nie wchodz tam i nie dawaj takich głupawych opisów. Ja też mam taki
problem i dobrze że się pojawił.
Może ktoś coś nowego odkrył na wypadanie włosów.
Asia

1. Data: 2004-02-10 18:28:52

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> to może zapytaj o coś innego skoro ten temat był wałkowany we wszystkie
> możliwe strony.

Przepraszam to do mnie?

Kamila

1. Data: 2004-02-15 21:52:19

Od: "Aniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
po
> umyciu na szczotce mam pełno włosów pomózcie mi jak mam poradzic sobie z

Uzywalam bardzo wielu roznych kosmetykow, robilam badania u dermatologa,
mialam pelno plynow do wcierania w skore glowy, masci i tabletek i nic. Tzn
pomagalo na poczatku, a pozniej wlosy znow wypadaly. Od 2 miesiecy stosuje
swoja wlasna kuracje, efekty pojawily sie po 2-3 tygodniach i jestem
zachwycona. Do dzisiaj nie moge sie nadziwic, ze nie wypadaja mi juz wlosy
(odpukac). A kuracja jest prosta: szampon do wlosow przetluszczajacych sie
ze sklonnoscia do wypadania Joanna z rzepa + raz w tygodniu wosk Wax do
wlosow i skory glowy (kupiony w aptece, niezbyt drogi) + skrzyp polny z
witaminami.
Mam nadzieje, ze moze to pomoc nie tylko mnie.
Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2004-05-07 19:32:29

Od: "Granula" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm ....ja mi zaczęły wypadać włoski do zaczęłam używać szamponu z czarnej
rzepy ...śmierdzi niemiłosiernie ale podziałało nie pamiętam jakiej firmy
ale szampon z czarnej rzepy chyba zawsze ma taki sam skład był on jeszcze
do włosów przetłuszczających się i miał konsystencję żelu z takimi
czerwonymi drobinkami spróbujcie mi pomogło ...POWODZENIA !!

Tom Cruise do bani ( za maly)
Lierac diopticerne
Re: Ranking Najseksowniejszych Mezczyzn Swiata
Jak tu się nie wkur...? Miłosne zagrywy...
Eris - Lirene - chlorofilowy krem pod oczy