wypadanie wlosow

1. Data: 2002-08-16 07:34:09

Temat: wypadanie wlosow
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

czy mozecie doradzic jakimi specyfikami potraktowac wlosy od zewnatrz lub
do wewnatrz (lykajac cos tam) zeby uniknac wypadania wlosow??

pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2002-08-16 08:24:55

Temat: Re: wypadanie wlosow
Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy mozecie doradzic jakimi specyfikami potraktowac wlosy od zewnatrz lub
> do wewnatrz (lykajac cos tam) zeby uniknac wypadania wlosow??

Witajcie:-))
Tez mam z tym klopot. Wydaje mi sie , ze trzeba indywidualnie samemu droga
prob i bledow dojsc do tego co pomoze. Ja lykalam zestawy witaminowe takie
typu Multitabs itd. Raz wydawalo mi sie , ze pomoglo. Teraz juz nie pomaga.
Stresy tez powoduja wypadanie.
Fryzjerka polecala mi kiedys lykanie specyfiku pod nazwa ( jak nie
poplatalam) Panthotenium H- takie zolte opakowanie. A ostatnio mowila bym
zakupila dobry , specjalny szampon Welli - do kupienia tylko w salonach
fryzjerskich. Nie probowalam jeszcze..Ponoc pomaga.
A swoja droga , jak zauwazylam, zalezy to rowniez od pory roku i szamponu
ktorego sie uzywa.

Pozdrawiam.
Ela

1. Data: 2002-08-16 08:51:19

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy mozecie doradzic jakimi specyfikami potraktowac wlosy od zewnatrz lub
> do wewnatrz (lykajac cos tam) zeby uniknac wypadania wlosow??

Mnie np:pomaga lykanie 'Wyciagu ze skrzypu z witaminami' ,a
na zewnatrz smarowanie oliwka z oliwek.

Adrianna

Jeśli wierzysz w logiczność świata - jesteś wariatem, jeśli próbujesz
zrealizować swoją logiczność - trafiasz do domu wariatów

1. Data: 2002-08-16 09:00:56

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aji9tq$2lm$...@n...tpi.pl...
> czy mozecie doradzic jakimi specyfikami potraktowac wlosy od zewnatrz lub
> do wewnatrz (lykajac cos tam) zeby uniknac wypadania wlosow??
>

> pozdrawiam
> Mechcia

Z takich srodkow do lykania mi pomaga jak na razie jedynie H-pantoten,
niestety dosyc drogi, bardzo wzmacnia tez paznokcie. Natomiast co do srodkow
zewnetrznych to wiem, ze kiedys dobrze mi slozyl Vax, ale to dla osob,
ktorym sie wlosy nie przetluszczaja, ja juz odstawilam go dawno.
Pozdrawiam.
Maga

1. Data: 2002-08-16 10:43:49

Od: "JA" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy mozecie doradzic jakimi specyfikami potraktowac wlosy od zewnatrz lub
> do wewnatrz (lykajac cos tam) zeby uniknac wypadania wlosow??

a ja mam kucyka, jestem blondynem po środku czerepu mam przedziałek.
Zauważyłem ze włosy na czubie w części centralnej zaczynają jakby
delikatnieć i jak kobiety mnie łapią za kuca to mi wyrywają trochę włosów...
Co zrobić aby włosy nie delikatniały??
wykluczam użycie granatów podpalanie benzyną i inne wybuchowe metody..
Za informacje z góry dziękuję

Pozdrawiam wszystkich grupowiczów !! :)

Tomash B

1. Data: 2002-08-16 11:03:32

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
> czy mozecie doradzic jakimi specyfikami potraktowac wlosy od zewnatrz lub
> do wewnatrz (lykajac cos tam) zeby uniknac wypadania wlosow??

Mi kiedyś lekarz doradził spożywanie tranu. dostępny w aptece za około 15
zł, nie jest niedobry, bo w kapsułkach :), jest jeszcze coś w rodzaju
odżywki dostępnej w aptekach również z czarnej rzepy (strasznie jednak
śmierdzi)

1. Data: 2002-08-16 16:03:45

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja serdecznie polecam odzywke do wlosow dostepna w aptece-vaxy czy jakos t
ak. Jest to odzywka na bazie henny ale nie zmienia koloru wlosow. Jest pol
ecana nawet osoba po chemioterapii i naprawde jest skuteczna.
Moja fryzjerka nie wierzyla ze kiedykolwiek w zyciu farbowalam wlosy.. a ja
tylko kilka razy uzylam tej odzywki. Co prawda jej stosowanie jest dosc pr
acochlonne... tzn powinno sie 15-20 minut zostac w cieplej kapieli lub nak
ladac gorace reczniki na glowie. Ja to rozwiazuje troche inaczej. Nakladam
odzywke na wlosy (dosc sporo) zawijam glowe folia do zywnosci taka przezro
czysta po czym zakladam na glowe ciepla czapeczke. Czasami chwile calosc o
grzewam suszarka. Czesto ide z takim "kompresem" spac. Rano wlosy sa tak n
awilzone ze az trudno je recznikiem osuszyc. A efekty widac juz po kilku z
astosowaniach.
Ps. Najbardziej oplaca sie kupic najwieksze opakowanie bo wychodzi bardzo
tanio. Male sa cholernie drogie.

Milego stosowania i zdrowych lsniacych wloskow
Kropelka

1. Data: 2002-08-16 16:22:41

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Aug 2002 18:03:45 +0200, Kropelka <k...@n...serwery.pl> wrote:
: Ja serdecznie polecam odzywke do wlosow dostepna w aptece-vaxy czy jakos t
: ak. Jest to odzywka na bazie henny ale nie zmienia koloru wlosow. Jest pol
: ecana nawet osoba po chemioterapii i naprawde jest skuteczna.

konkretnie Henna Treatment Wax sie to nazywa. do nabycia w aptekach i
drogeriach.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-08-17 17:15:28

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

<k...@n...serwery.pl> wrote:
> [...]
>
> kasica
> --
> "he that breaks the thing to find out what it is has left the path of

dzieki kobiety!

Mechcia

1. Data: 2002-08-17 18:03:23

Od: "Lia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mechcia, ja dopiero teraz piszę, ponieważ mi tez włoski (zazwyczaj grube
gęste mocno kręcone) zaczęły wychodzić całymi garściami.
I co pomaga - dołądowanie organizmu od środka:
1. Merz Special Dragees ( nie zeby to była reklama, ale inne ze skrzypami i
H-cos tam, nic nie pomagały) - kosztuje to to ok 30 zł za 60 tabletek
(starcza na miesiac)
2. Biotyna - np. do ssania o smaku ananasa - 50 tabletek (1 x dziennie) -
ok. 8 zł

No i jak powiedział lekarz, czesto si ezdarza ze organizm m awszystki
epotzrebne skłądniki, ale w zwiazku z kiepskim ukrwieneim skóry głowy czy
czyms takim, one po prostu nie docierają tam gdzie trzeba.
Dlatego też zalecił tez kupno szamponu (w aptece) firmy Ducray ANAPHASE
(kosztuje ok 35 zł) - najpierw normalneimyjemy nim głowe, płuczemy, apotem
za jego pomocą 3 minuty masazu głowy.
Mi to pomogło
Gdyby nei pomogło to jeszce jest kuracj an a3 miesiace produktem tej firmy,
ale nei wiem ile to kosztuje, bo mi okazało sie byc niepotzrebne.

A jeśli chodzi o wspominana wczesniej odzywkę z henny - to obawiam sie ze to
mogłoby źle podziałąc jak kto sfarbuje wloski, podobno po hennie nei mozna
chemią, bo zielenie wychodzą

Powodzenia
Lia

Menopauza a pocenie się