wypłukiwanie kamieni

1. Data: 2007-10-31 20:08:30

Temat: wypłukiwanie kamieni
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam. Czy ktoś wie jaka jest skuteczność Ginjalu w rozpuszczaniu
kamieni nerkowych. Biorę już drugi miesiąc popijając wodą Jan. Lekarz
powiedział, że kamień jest za mały do rozbijania, a z drugiej strony
nie tęsknie za kolką nerkową...

2. Data: 2007-10-31 21:48:19

Temat: Re: wypłukiwanie kamieni
Od: "Renata" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

z tego co wiem to Ginjal nie jest specjalnie skuteczny w rozpuszczaniu
kamieni nerkowych.
Rozpuscic moga sie kamienie moczanowe. Z dosiwdczenia wiem, ze dobry jest
Rowatinex niestety jest drogi. Na rozpuszczanie kamieni moczanowych dobry
jest Cytrolit. Warto zrobic sobie taka 3 miesieczna kuracje, ktora
rozpuszcza kamienie moczanowe. Sa jeszcze takie tabletki chinskie.
Pozdrawiam
Renata

3. Data: 2007-10-31 22:06:10

Od: mich <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Paź, 22:48, "Renata" <r...@o...pl> wrote:
> [...]
> jest Cytrolit. Warto zrobic sobie taka 3 miesieczna kuracje, ktora
> rozpuszcza kamienie moczanowe. Sa jeszcze takie tabletki chinskie.

A jakie tabletki?

Pozdrawiam
Michał

4. Data: 2007-10-31 22:18:47

Od: "Renata" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mich" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> jest Cytrolit. Warto zrobic sobie taka 3 miesieczna kuracje, ktora
> rozpuszcza kamienie moczanowe. Sa jeszcze takie tabletki chinskie.

A jakie tabletki?

Pozdrawiam
Michał

Nie pamietam nazwy, wiem ze chinskie sa.

5. Data: 2007-11-01 09:58:39

Od: "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mich" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

>A jakie tabletki?

shi lin tong

6. Data: 2007-11-03 11:33:43

Od: "Łukasz Górski" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> napisał w
wiadomości news:fgc80l$r2r$1@news.onet.pl...

| shi lin tong

Co znaczy pewnie "kuraczak w cieście po dwa pięćdziesiąt" i jest robione z
kota.

co na bol kosci ?
O konwencjonalnej medycynie krytycznie
Problem z zebem - czy trzeba bedzie robic kanal?
robaki a eter
Rwa kulszowa - specjalista Krakow