co na bol kosci ?

1. Data: 2007-10-31 20:01:45

Temat: co na bol kosci ?
Od: "Renata" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co przeciwbolowego dla starszej osoby na bole kosci ?
U lekarza juz byla, niestety to przycodnia w malutkiej miejscowosci i nic
jej nie pomogl :(
Pozdrawiam serdecznie
Renata

2. Data: 2007-10-31 21:26:41

Temat: Re: co na bol kosci ?
Od: Josef Morko <j...@x...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 31 Oct 2007 21:01:45 +0100, Renata napisał(a):

> [...]
> Co przeciwbolowego dla starszej osoby na bole kosci ? U lekarza juz
> byla, niestety to przycodnia w malutkiej miejscowosci i nic jej nie

Czołem!

A nie można by Babci trochę przedtem zbadać? Bo trochę
inaczej leczy się pobolewania reumatyczne a inaczej bóle
przy przerzutach nowotworu do kości... Czy bolą ją
rzeczywiście kości, czy stawy, a jeżeli tak to jaki
charakter mają te bóle? (Na zmianę pogody, przy
obciążeniu, bez wyraźnych powodów?) A może ma
osteoporozę? Jak długo trwają te bóle? A jaki lek
już dostała? Czy pomógł tylko trochę, czy nie było
w ogóle żadnego skutku? A może Babcia mogłaby określić
na skali 1 do 10 ich intensywność?

Pozdrawiam!

Waldek

3. Data: 2007-10-31 21:41:05

Od: "Renata" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Josef Morko" <j...@x...org> napisał w wiadomości

> [...]
> już dostała? Czy pomógł tylko trochę, czy nie było
> w ogóle żadnego skutku? A może Babcia mogłaby określić

Niestety nie mieszkam z nia i nie znam szczegolow ale z tego co wiem to bola
ja kosci a nie stawy od dluzszego czasu, jest to taki rwacy bol. Bola ja
rece nogii to nie tyle w stawach co wlasnie kosci. Boje sie wlasnie czy to
nie jest nowotwor :( Babcia nie leczy sie u specjalisty i jest raczej taki
typem czlowieka, ktory bedzie cierpial w ciszy a nie powie ze ja boli. (w
przeciwienstwie do mojej grugiej babci, ktora ma 80 lat i jest zdrowa jak
nastolatka a jak tylko cos ja czasem zaboli to podnosi alarm.)
Moja babcia leczy sie jedynie w osrodku w malej miejscowosci. Tak wogole to
babcia ma cukrzyce i jest ogolnie bardzo schorowana osoba :(
Teraz jade do niej i myslalam zeby kupic jej cos na te kosci. Misezkam dosyc
daleko i nie mam niestety okazji czesciej do niej zajzec.

Pozdrawiam serdecznie
Renata

O konwencjonalnej medycynie krytycznie
Problem z zebem - czy trzeba bedzie robic kanal?
robaki a eter
Rwa kulszowa - specjalista Krakow
parestezje