wypoczynki - jak sie sprawuja tkaniny?

1. Data: 2006-03-18 20:39:59

Temat: wypoczynki - jak sie sprawuja tkaniny?
Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

pewnie wielu z was ma wypoczynki wszelakie... ja chce kupic
naroznik. Na razie mam jednego faworyta, i dwa potencjalne
wybory

1) faworyt - platinum firmy etap
http://www.etap-sofa.pl/oferta.htm -> meble nowoczesne -> platinum 871

2) ROSE firmy LFM
http://video.nemo.pl/lfm/produkt.php?idp=43&idk=1

3) Splendor firmy Yano mebel
http://www.yanomebel.pl/index.php?s=2&pr=2

No i pytania do grupowiczow.
Czy ktos ma w/w narozniki? A moze po prostu inne produkty
tych firm i moze sie wypowiedziec co do tego?

Kupilbym pewnie platinum, ale... tkaniny. Moi rodzice kiedys
mieli skore, prawde mowiac zrazilem sie. W lecie czlowiek po
prostu przykleja sie do tego, jest nieprzyjemne w dotyku etc.
Tu sie pewnie nic nie zmienilo? (nie mam klimy w domu ;-)
Teflon.. nie lubie dotyku tkanin zamszowatych, a to tak jest
przez moje dlonie odbierane - boje sie, ze mi nie bedzie pasowac.
Swoja droga - faktycznie nie da sie tego zabrudzic?
A pozostale - czesto srednio wygladaja lub sa diabelnie szorstkie
w dotyku... no mam zagwostke - macie moze jakies sugestie?

Sierp

2. Data: 2006-03-19 09:36:00

Temat: Re: wypoczynki - jak sie sprawuja tkaniny?
Od: GT! <c...@m...sig> szukaj wiadomości tego autora

Sierp wrote:

> 3) Splendor firmy Yano mebel
> http://www.yanomebel.pl/index.php?s=2&pr=2

Odradzam! Wysokosc oparcia taka, ze konczyc Ci sie bedzie w polowie plecow.
Siedzialem na czyms takim i mimo iz maly jestem to stwierdzam, ze szalenie
niewygodne.

> Kupilbym pewnie platinum, ale... tkaniny. Moi rodzice kiedys
> mieli skore, prawde mowiac zrazilem sie. W lecie czlowiek po
> prostu przykleja sie do tego, jest nieprzyjemne w dotyku etc.

Podobno na prawdziwej skórze dupa sie nie poci ale radze sie jeszcze
dokladniej zorientowac bo mozliwe, ze moje informacje sa z nierzetelnego
zrodla :)

--
pozdrawiam, GT!
troojka at aster dot pl

3. Data: 2006-03-19 10:36:25

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

> prostu przykleja sie do tego, jest nieprzyjemne w dotyku etc.
> Tu sie pewnie nic nie zmienilo? (nie mam klimy w domu ;-)
Skora skorze nierowna.Pierwszy zestaw skorzany mialam 18 lat i dalej ktos z
niej korzysta.A bylo nas 4 uzytkownikow, ale nie namawiam, bo to rzecz gustu.
Teraz tez mam skore.Ze skora to tak jak z jedwabiem, pierwszy moment wydaje sie
chlodny, ale szybko nabiera temp. ciepla siedzacego , jest latwa w utrzymaniu
czystosci i konserwacji(do kazdego rodzaju sa odpowiednie srodki).
Najwazniejsze w kompletach wypoczynkowych, to wygodne siedzenie, wyprobuj w
sklepie z tych ktore Ci sie podobaja jak sie na nich siedzi .
Pozdrawiam i zycze udanego zakupu
Ilona

4. Data: 2006-03-19 11:54:24

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "I.P." <i...@g...de> napisał w wiadomości
> Skora skorze nierowna.Pierwszy zestaw skorzany mialam 18 lat i dalej ktos
> niej korzysta

no dobra, ale nie bylo tak ze w cieple dni po prostu do takiego wypoczynku
sie przyklejasz?
(wiadomo - duze partie ciala dotykaja samego siedziska)

> Najwazniejsze w kompletach wypoczynkowych, to wygodne siedzenie, wyprobuj
> sklepie z tych ktore Ci sie podobaja jak sie na nich siedzi .

na tym faworycie juz siedzialem, wlasnie na skorze
wkurzam sie troszke, bo _wszedzie_ jest tylko skora, mimo ze oferuja
takze inne tkaniny... bez sensu, a nie kupie czegos w ciemno, maly
kawalek materialu za malo mi mowi...

Sierp

5. Data: 2006-03-19 11:56:03

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GT!" <c...@m...sig> napisał w wiadomości

> Odradzam! Wysokosc oparcia taka, ze konczyc Ci sie bedzie w polowie
plecow.
> Siedzialem na czyms takim i mimo iz maly jestem to stwierdzam, ze szalenie
> niewygodne.

tak sie wlasnie obawialem....

> Podobno na prawdziwej skórze dupa sie nie poci ale radze sie jeszcze
> dokladniej zorientowac bo mozliwe, ze moje informacje sa z nierzetelnego
> zrodla :)

a ja wiem czy to prawdziwa skora? napisane "skóra" i tyle :-)
meble ogladalem w sieci sklepow "Eko meble", wiec moze to nie
skora... cena tego faworyta to 3300pln, pozostale dwa sa tansze

Sierp

6. Data: 2006-03-19 13:52:49

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> napisał w wiadomości

> a ja wiem czy to prawdziwa skora? napisane "skóra" i tyle :-)
> meble ogladalem w sieci sklepow "Eko meble", wiec moze to nie
> skora... cena tego faworyta to 3300pln, pozostale dwa sa tansze

a ja się podepnę z pytaniem o materiał kotoodporny - też na sofę

JG

7. Data: 2006-03-19 14:06:23

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> napisał w wiadomości

> a ja się podepnę z pytaniem o materiał kotoodporny - też na sofę

no mi w sklepie podpowiadano, ze takim materialem jest wlasnie
tkanina pokryta feflonem
tylko mi niespecjalnie w dotyku odpowiada :/

Sierp

8. Data: 2006-03-19 14:23:41

Od: Adam <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

> No i pytania do grupowiczow.
> Czy ktos ma w/w narozniki? A moze po prostu inne produkty
> tych firm i moze sie wypowiedziec co do tego?

Mam naroznik "INES" sprzedawny przez firme Abra, robi to dla nich jakis
mniejszy producent.

Wnioski:
- "materac na sprezynach" oznacza u nich pianke, ktora lezy na stalowych
pasach, cos w takim ksztalcie: /\/\/\/\/\/\
Nie sa to sprezyny w klasycznym rozumieniu. Pianka wygniata sie i czuc
wszystko co pod nia sie znajduje. Wg mnie nieporozumienie, chwyt
marketingowy
- naroznik sklada sie z dwoch polowek skladanych ze soba. Kazda ma swoja
konstrukcje nosna. W ten sposob na laczeniu polowek, po wygnieceniu
pianek czuc pod tylkiem rame nosna ! Gorzej - to jest wersja do spania,
po rozlozeniu poduch rama jest w poprzek plecow, w okolicach ledzwi !
- juz to raz reklamowalem, wymienili pianki, po 6 miesiach wygniotly
sie, znow czuc jak siada sie na kiju
- material wyciera sie, oczywiscie przy zakupie sprzedawca zarzekal sie,
ze to porzadny material...

Tak wiec odradzam ten produkt firmy Abra, o innych sie nie wypowiem, ale
swoje zdanie juz mam.

Przy okazji pytanie:
- jezeli w meblu przeznaczonym do spania czuc w poprzek kregoslupa belke
nosna, to jak teraz skladac reklamacje ? Wymiana gabek to dorazna
metoda, za chwile sie wygniota i znow bedzie czuc. Wg mnie to wada
konstrukcyjna. Na co sie powolac ? Moze przy okazji jakies zgloszenie do
sanepidu, etc. ? Gdyby nieostroznie opasc na lozko, to uszkodzenie
kregoslupa gwarantowane...

--
Adam
usun literki "v": v...@v...vcomv

9. Data: 2006-03-19 15:15:20

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@m...w.stopce> napisał w wiadomości
> - material wyciera sie, oczywiscie przy zakupie sprzedawca zarzekal sie,
> ze to porzadny material...

a jaki to material?

Sierp

10. Data: 2006-03-19 16:39:43

Od: Adam <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

> a jaki to material?

a bo ja wiem... z widocznymi wloknami tkanymi na krzyz...
mialo byc lepsze niz szenila, ktora podobno ma tendencje do wycierania
sie...

Najlepsze materialy obiciowe widzialem w zaglebiu meblowym wokol Olkusza
oraz Kalwarii. Tam tez zamowilem sofe - po ponad roku uzywania nie widac
sladow zuzycia, materac na sprezynach, material obiciowy mocny, ladny,
rama z drewna. Cena z transportem i wniesieniem do domu: 950pln.

--
Adam
usun literki "v": v...@v...vcomv

Garnki tefal ingenio
Leroy Merlin - szafka z umywalką nie kupować!
twardość gatunków drewna
kolory ścian
OLEJ W FRYTKOWNICY