wypoczynki - jak sie sprawuja tkaniny?

11. Data: 2006-03-19 16:45:30

Temat: Re: wypoczynki - jak sie sprawuja tkaniny?
Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@m...w.stopce> napisał w wiadomości
news:dvk1g1$1t44$1@node3.news.atman.pl...

> a bo ja wiem... z widocznymi wloknami tkanymi na krzyz...
> mialo byc lepsze niz szenila, ktora podobno ma tendencje do wycierania
> sie...

no to pomogles ;-)

> Najlepsze materialy obiciowe widzialem w zaglebiu meblowym wokol Olkusza
> oraz Kalwarii. Tam tez zamowilem sofe - po ponad roku uzywania nie widac
> sladow zuzycia

a jaki tu jest material? ;-)

Sierp

12. Data: 2006-03-19 17:22:00

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> schrieb im Newsbeitrag
> Użytkownik "I.P." <i...@g...de> napisał w wiadomości
>> >
> no dobra, ale nie bylo tak ze w cieple dni po prostu do takiego wypoczynku
> sie przyklejasz?
> (wiadomo - duze partie ciala dotykaja samego siedziska)

nie przyklejam sie.

> na tym faworycie juz siedzialem, wlasnie na skorze
> wkurzam sie troszke, bo _wszedzie_ jest tylko skora, mimo ze oferuja
> takze inne tkaniny... bez sensu, a nie kupie czegos w ciemno, maly
> kawalek materialu za malo mi mowi...
>
> Sierp
Nie napisalam, ze ja nigdy nie mialam takiej napietej, sliskiej skory, a poza
tym masz racje kawalek materialu moze byc pomocny tylko w wyborze koloru.
Ilona

13. Data: 2006-03-19 18:15:11

Od: Adam <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

> a jaki tu jest material? ;-)

Nie umiem opisac :)
Nazw tez nie znam.
Jezdzilem i wybieralem ze sterty probek.
W marketoidalnych sklepach mieli male skrakwi, u producentow plachty -
mozna przebierac caly dzien, ciagnac, ciac, wyskubywac niteczki, ale
nazwy Ci nie powiem :)

--
Adam

14. Data: 2006-03-19 18:24:09

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

> nie przyklejam sie.

to albo to zalezy od skory albo od ciala.. ja sie przyklejam :)

Sierp

15. Data: 2006-03-19 23:58:21

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - jezeli w meblu przeznaczonym do spania czuc w poprzek kregoslupa belke
> nosna, to jak teraz skladac reklamacje ?

Chyba to się nie nadaje do reklamacji. Taka konstrukcja. Do kitu i tyle.
Moja Mama miała kanapę z taką konstrukcją. Porażka kompletna!
Jak reklamować, skoro widziałeś chyba, jak się kanapa rozkłada i gdzie
wypada belka?

> Moze przy okazji jakies zgloszenie do sanepidu, etc. ?

A co sanepid ma do belek w kanapach?
Iwona

16. Data: 2006-03-20 07:37:05

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> napisał w wiadomości
> [...]ja się podepnę z pytaniem o materiał kotoodporny

Siatka aluminiowa, najlepiej pod napięciem :-/

Przprszm, właśnie sobie w niedzielę obejrzałam z bliska kanapę, mam traumę.
A serio - najlepiej chyba sprawdzają się bardzo gęste, dość grube
"tradycyjne" obiciówki (to się chyba szenila nazywa, ale co tapicer, to inna
nomenklatura) - i absolutnie nie jednobarwne. Melanż, drobny wzór, jodełka -
cokolwiek, ale na jednokolorowej płaszczyźnie widać każdą jedną zaciągniętą
nitkę. Oczywiście materiał musi być gładki, bez wystających pętelek itp. I z
miejsca odpuść sobie te wszystkie zamszopodobne, cienkie pokrycia;
wspomniana kanapa jest obita tzw. sztuczną alcantarą i to jest rzeczywiście
dość odporne na zarysowania i nawet się nie zaciąga, ale niestety jest na
tyle cienkie, że można wetknąć pazur na wylot i pociągnąć, wykonując
gustowną dziurkę.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

17. Data: 2006-03-20 09:17:23

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):

> A pozostale - czesto srednio wygladaja lub sa diabelnie szorstkie
> w dotyku... no mam zagwostke - macie moze jakies sugestie?

Co do szorstkich to mam takowe obicia i takiego rodzaju miałem obiekcje
przy kupnie. Do użytku na co dzień - jeszcze OK, ale np. spanie na czymś
takim bez grubego prześcieradła ( ja używam takiego z polaru ) to
pomyłka.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

18. Data: 2006-03-20 13:30:12

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:dvlm3l$avn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> dość odporne na zarysowania i nawet się nie zaciąga, ale niestety jest na
> tyle cienkie, że można wetknąć pazur na wylot i pociągnąć, wykonując

No to bede miala ból - nienawidze czegokolwiek materiałowego we wzorki :)
Przyjdzie kotom łapy bucikami poowijac chyba albo na balkonie bede bydlaki
trzymac.
Chociaz wiesz, one tez chetnie drapia od spodu - moze im tam cos przybije i
dodam drapadełko w okolicy :)

JG

19. Data: 2006-03-20 14:03:49

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] No to bede miala ból - nienawidze czegokolwiek
> materiałowego we wzorki :)

Ale to może być taki wzorek-niewzorek, jakiś melanż właśnie alboco.

> [...] one tez chetnie drapia od spodu - moze im tam cos
> przybije i dodam drapadełko w okolicy :)

Behemot radzi sobie bez przybijania, a strzępy zwisające pod kanapą nikomu
nie wadzą. A w kwestii drapadełka, nauczona doświadczeniami, mam zamiar obić
kawał ściany wykładziną sizalową i niech skubańce po tym łażą skolko ugodno.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

20. Data: 2006-03-20 14:11:51

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:dvmcoq$si1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
obić
> kawał ściany wykładziną sizalową i niech skubańce po tym łażą skolko

ototo - u nas bedzie jakas taka wykładzina w czesci biurowej na podescie -
moze wyciagne jej kawalek na scianie i niech futra robia sobie tam swoje
obrazy?

JG

Garnki tefal ingenio
Leroy Merlin - szafka z umywalką nie kupować!
twardość gatunków drewna
kolory ścian
OLEJ W FRYTKOWNICY