wyprostowac sciany

1. Data: 2004-02-06 09:50:56

Temat: wyprostowac sciany
Od: "Lusia71" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Nie znam sie na sprawach budowlanych wiec zadam pewnie "kosmiczne" pytanie.
Ale ja wyprostowac sciany? Tzn czy gladzia gipsowa ?

Joanna z problemami remontowymi

1. Data: 2004-02-06 10:27:42

Temat: Re: wyprostowac sciany
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lusia71" <b...@g...pl> wrote in message
> Witam,
> Nie znam sie na sprawach budowlanych wiec zadam pewnie "kosmiczne"
pytanie.
> Ale ja wyprostowac sciany? Tzn czy gladzia gipsowa ?

Ściany nierówne? Gładzią gipsową albo płytami GK. Bo krzywe ściany
(dosłownie krzywe) to już raczej niczym :-(

J.

1. Data: 2004-02-06 16:24:56

Od: "Zygusik" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> Nie znam sie na sprawach budowlanych wiec zadam pewnie "kosmiczne" pytanie.
> Ale ja wyprostowac sciany? Tzn czy gladzia gipsowa ?
>
> Joanna z problemami remontowymi

Witam.Zależy jak bardzo są krzywe.U siebi w łazience musiałem zastosować
zaprawę tynkarską.Przy małych pochyleniach możesz spróbować gipsem(ale ja
osobiście nie polecam).A przy większych płyty gipsowe.
Zygusik
GG:5024219

1. Data: 2004-02-07 19:34:50

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lusia71" <b...@g...pl> wrote in

> Witam,
> Nie znam sie na sprawach budowlanych wiec zadam pewnie "kosmiczne"
> pytanie. Ale ja wyprostowac sciany? Tzn czy gladzia gipsowa ?

Gladzia mozna je co najwyzej wyrownac - przy kilkucentymetrowych roznicach
trzeba juz chyba rozwazyc skucie tynkow i zrobienie konstrukcji z plyt G/K.

Pozdrawiam,
Wojtek

1. Data: 2004-02-12 20:37:19

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Feb 2004 20:34:50 +0100 I had a dream that Wojciech Skrzypinski
<u...@h...pl> wrote:
> Gladzia mozna je co najwyzej wyrownac - przy kilkucentymetrowych roznicach
> trzeba juz chyba rozwazyc skucie tynkow i zrobienie konstrukcji z plyt G/K.

Jak mały obszar, to nie opłaca się bawić w płyty.
Miałem koszmar-ścianę koło drzwi wejściowych, skułem stary tynk,
położyłem nowy (zaprawa tynkarska), na to gipsar i jest ślicznie.

malowanie mozaiki a szlifowanie
[Gdzie] farbować rzeczy
glass frosting
///wykończenia wnętrz - od zaraz\\\