wyprzedaż w elei KRAKÓW (krak-chemia) TRIUMPHA

1. Data: 2004-10-04 19:40:17

Temat: wyprzedaż w elei KRAKÓW (krak-chemia) TRIUMPHA
Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej urodowiczki,
informuje Krakowianki, że można zakupić biustonosze triumpha w cenach bardzo
okazyjnych. Ja jestem szczęśliwą posiadaczką nowego za cene 19.90 +
przepiękne koronkowe majteczki za 15.90 :)))) (było jeszcze kilka modeli
stringów, a jedne to za 9.9;) )
Jest kilka modeli do wyboru, rozmiary max. 80D (ku mej uciesze) kilka 90D
widziałam. Może nie jakieś rewelacje, ale jak ktoś lubi push-upy, też kilka
koronkowych jest! Póki co jest w czym wybierać, więc polecam!
Pozdrowionka

1. Data: 2004-10-04 21:06:00

Temat: Re: wyprzedaż w elei KRAKÓW (krak-chemia) TRIUMPHA
Od: "Kasia Mikołajczyk" <Kasia.Mikolajczyk@USUŃ-TObiuro.ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agalay" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
kilka
> koronkowych jest! Póki co jest w czym wybierać, więc polecam!

Gwoli wyjaśnienia... Masz na myśli sklep "KrakChemia" obecnie pod nazwą
"ALMA" na Pilotów, czy sklep ELEA na Mackiewicza bodajże?

Kasia

1. Data: 2004-10-05 07:50:00

Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <Kasia.Mikolajczyk@USUŃ-TObiuro.ceti.pl>
napisał w wiadomości news:cjsduo$ri2$1@druid.ceti.pl...
> Gwoli wyjaśnienia... Masz na myśli sklep "KrakChemia" obecnie pod nazwą
> "ALMA" na Pilotów, czy sklep ELEA na Mackiewicza bodajże?
>
> Kasia

Ło boże ;) A myślałam, że mi się nie będzie mylić a tu takie bum! Oczywiście
mam na myśli byłą krak-chemię czyli almę, ale ze mnie ofiarka;)

1. Data: 2004-10-05 18:28:25

Od: "BKaminska" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

DZieki za info,
Bylam dzisiaj w Krakchemii i porobilam sliczne i tanie zakupy:)
Pozdrawiam

BEATA

> Ło boże ;) A myślałam, że mi się nie będzie mylić a tu takie bum!
Oczywiście
> mam na myśli byłą krak-chemię czyli almę, ale ze mnie ofiarka;)
> Pozdrawiam

Podklad firmy Mincer Mona-Liza
Bon prix.
[OT] Usuwanie kleju ze spodni.
Dodatek do "Urody" o makijazu i typach kolorystycznych
błyszczyk do oczu