wyprzedaż w empiku (Wroclaw)

1. Data: 2003-06-11 12:49:31

Temat: wyprzedaż w empiku (Wroclaw)
Od: "magdha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce poinformowac dziewczyny z Wroclawia, ze w Empiku w Rynku jest
likwidacja perfumerii i wyprzedaz do 30%. Chodzi tu o wody toaletowe (-20 -
30%) oraz tusze, cienie, itp. (-30%).Sa trzy pudla i pelno kobietek wokol.
Sama poszperalam i nic nie kupilam...

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2003-06-11 14:54:07

Temat: Re: wyprzedaż w empiku (Wroclaw)
Od: "saga" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magdha" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
(-20 -
> 30%) oraz tusze, cienie, itp. (-30%).Sa trzy pudla i pelno kobietek wokol.

A co z cieni jest?
ewa

1. Data: 2003-06-11 19:55:26

Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

(-20 -
> 30%) oraz tusze, cienie, itp. (-30%).Sa trzy pudla i pelno kobietek wokol.

Dzięki wielkie za informację! Jutro akurat wybieram się do miasta, więc
wskoczę do Empiku.

Jeszcze raz dzięki!!!

Pozdrawiam

Nikita

1. Data: 2003-06-12 07:44:45

Od: "magdha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co z cieni jest?
> ewa

Widzialam cienie Clinique. Nie wiem czy jeszcze cos zostalo bo kobietek bylo
sporo a pudelka tylko trzy. Tym razem Empik obniza nie wsztystkie produkty,
ale mam nadzieje, z racji tego, ze napisali likwidacja perfumerii, ze obniza
tez wszystkie produkty Bourjouis co za trudna nazwa;))

Magda

1. Data: 2003-06-12 07:46:54

Od: "magdha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki wielkie za informację! Jutro akurat wybieram się do miasta, więc
> wskoczę do Empiku.
>
> Jeszcze raz dzięki!!!
>
> Pozdrawiam
>
> Nikita

Jakbys trafila juz na puste pudelka (chmary kobiet) to mysle, ze trzeba
teraz tam regularnie zagladac, bo jak likwidacja to krok po kroku wszystkie
ceny powinni obnizyc.

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2003-06-18 15:35:25

Od: "Ptysia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli chodzi o likwidacje perfumerii to pewnie bedzie tak jak z media
marktem. Zrobili wielkie halo, poprzeceniali towary, mnostwo ludzi
poprzychodzilo, nakupowalo roznych rzeczy z mysla ze zamkna sklep a wcale go
nie zamkneli. To taka akcja marketingowa.

A w empiku wszystkiego nie przecenili wiec pewnie nie bedzie likwidacji

Cienie pod oczami
[ot] poradzcie ile na wesele?+inne pytania ;)
Depilacja okolic bikini
pa, pa na troche i folacyna
Przyciemnianie włosów