wyrównywanie brwi

1. Data: 2002-09-25 06:43:41

Temat: Re: wyrównywanie brwi
Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flowera" <b...@p...com> napisał w wiadomości
news:amu9id$q4a$1@news2.tpi.pl...

> ja chodze zawsze do kosmetyczki, mam juz wyszukana we Wroclawiu, ktora to
> robi super brwi

mozesz podzielic sie namiarami?

Asiek

1. Data: 2002-09-25 11:29:34

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to robi super brwi

> Oczywiscie zawsze chodze pod Astre (kosmonautow) kolo poczty jest gabinet

dzieki wielke ;)
niedawno przeprowadzilam sie do Wrocka i ciagle jeszcze nie wiem gdzie co
jest ;)

A.

1. Data: 2002-09-25 21:51:32

Temat: wyrównywanie brwi
Od: "Marta" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zawsze musi zostawać ślad po wyrwaniu włosków?? Mi widać zwłaszcza na
brwią - zaczerwienione troche a poza tym nie da się niektórych włosków
wyrwać bo są za krótkie. Proszę o porady.
Istnieją może jakieś sposoby na spowolnie odrastania włosków? Ile kosztuje
wyrównanie brwi u kosmetyczki, czy są różnice?? Może ktoś zna stronke o
urodzie gdzie znajde odpowiedni kształt dla swojej twarzy?? Dzięki!!!

1. Data: 2002-09-26 05:23:23

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stronka www. wizaż.pl znajdziesz tam to czego szukasz
A co do odrastania to ja nie zauważyłam aby wolniej odrastały, ciągle mam z
tym problem.

1. Data: 2002-09-26 05:53:14

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <n...@w...pl> wrote
> Czy zawsze musi zostawać ślad po wyrwaniu włosków?? Mi widać zwłaszcza na
> brwią - zaczerwienione troche a poza tym nie da się niektórych włosków
> wyrwać bo są za krótkie. Proszę o porady.

dziwne.. kiedys mialam podobne problemy, ale z czasem coraz lepiej moja
skora to znosila.
przysieglabym, ze po 10 latach regulowania brwi robie to duzo rzadziej niz
wczesnie, po prostu nie ma takiej potrzeby. jak to naukowo wyjasnic?
przeciez genetycznie jest zaprogramowane rosniecie wlosow tu i tam w takim,
a takim tempie... czyzby mi sie zdawalo?:) ale naprawde, kiedys duzo
szybciej 'zarastalam', a teraz moge chodzic kilka tygodni bez poprawek. a
wy, zauwazylyscie u siebie cos takiego?
vs

1. Data: 2002-09-26 06:31:07

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik vanilla sky <v...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:amtsej$jv3$...@n...onet.pl...
> [...]
> vs

ja chodze zawsze do kosmetyczki, mam juz wyszukana we Wroclawiu, ktora to
przy okazji zawsze robi mi sliczna henna (nie za mocna chodzilam juz do
wielu kosmetyczek
i zawsze bylam niezadowolona) wyrywanie samemu uznaje za masochizm ;;;-)) to
oczywiscie zart
po prostu nie mam ku temu zdolnopsci i wole zeby zajela sie tym kosmetyczka
tym bardziej ze jej idzie to duzo szybciej i bolu prawie nie czuc

1. Data: 2002-09-26 07:33:25

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asia Kubiak <a...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amuaa9$cl5$...@a...dialog.net.pl...

> Użytkownik "Flowera" <b...@p...com> napisał w wiadomości

> mozesz podzielic sie namiarami?
>
> Asiek

Oczywiscie zawsze chodze pod Astre (kosmonautow) kolo poczty jest gabinet
kosmetyczno fryzjerski
zawsze tam chodzilam do p.Ani ktora teraz jest na maciezynskim, a teraz
chodze do p. Kasi
blondynki (mlodej dziewczyny) jestem w 100% zadowolona mowie to z reka na
sercu, bo chodzilam juz
do wszystkich gabinetow na moim osiedlu (4rech) i bylam strasznie nie
zadowolona nei moglam patrzxec w lustro,
pod Astra wszystkie wlasciwie dziewczyny robia delikatna henne ale polecam
Kasie !! )))

1. Data: 2002-09-26 07:59:26

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla sky" napisała:

> [...]
> a takim tempie... czyzby mi sie zdawalo?:) ale naprawde, kiedys duzo
> szybciej 'zarastalam', a teraz moge chodzic kilka tygodni bez poprawek. a

ja rowniez regularnie od wielu lat wyrywam sobie niepotrzebne brewki:))
i zauwazylam, ze w pewnych miejscach w ktorych kiedys rosly w ogole juz sie
nie pojawiaja. Rzeczywiscie jest ich coraz mniej do wyrywania, sa slabsze i
rzadziej to robie.

Zreszta abstrahujac od tematu podobnie jest z wlosami na innych partiach
ciala jezeli sie je depiluje (nie goli) regularnie.
Ale znajoma kosmetyczka powiedziala, ze znikaja prawie zupelnie dopiero
wtedy kiedy nie ma
to juz dla nas takiego znaczenia:))) to znaczy po 60-tce.

Pozdrawiam
magda

1. Data: 2002-09-26 09:44:29

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flowera" <b...@p...com> napisał w wiadomości

> wyrywanie samemu uznaje za masochizm ;;;-)) to
> oczywiscie zart

Zupełnie nie żart. Ja na początku sam nie potrafiłam - płakałam przy każdym
włosku.
Faktycznie pierwszy raz jak sobie to dałam zrobić to było u wizażystki w
znieczuleniu maścią z ksylokainą.
Teraz już potrafię wytrzymać bez znieczulenia - ale łzy mi same lecą mimo,
że prawie już nie odczuwam bólu.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-09-26 10:32:18

Od: "clodine" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a takim tempie... czyzby mi sie zdawalo?:) ale naprawde, kiedys duzo
> szybciej 'zarastalam', a teraz moge chodzic kilka tygodni bez poprawek. a

ja reguluje sobie brwi sama tez juz kilka lat i tez cos takiego zauwazylam -
wloski rosna jakby wolniej i rzadziej.. hihi.. ale co najdziwniejsze to dzis
w lazience rano depilujac sobie brwi zauwazylam ze lewa brew 'zarasta'
stanowczo gesciej i szybciej niz prawa ;) a obie byly depilowane 2 tygodnie
temu ;)

--
clodine

włosy