Re: wyrwane dwa zeby

From: ChillZ <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: wyrwane dwa zeby
Date: Wed, 31 Jul 2002 13:06:11 +0000 (UTC)

"marqz" <m...@w...pl> wrote in
news:uNO19.10091$ws6.203494@news2.nokia.com:

> Hej. Mam do Was pytanie.
> Wyrósl mi krzywo zab madrosci (osemka poprostu).
> Z tego powodu zrobila mi sie torbiel.
> Chirurg wywalil 8 i 7 i torbie.
> Zaszyl.
> Opuchlizna zeszla ale samo miejsce jest jeszcze twarde.
> i najgorsze ze mnie nadal boli :(.
> Operacja byla w piatek a dzisiaj jest sroda.
> W poniedzialek lekarz mowi ze wsyztsko zgodnie z planem (?)
> To ile mnie to bedzie jeszcze "napieprzac" (móglbym uzyc gorszego
> wyrazu ale chce byc kulturalny)? :)

eee, nie narzekaj, jak mi wyrywali 8-ki (w odstepach) to 2 tygodnie jadlem
przez rurke, Pani doktor powiedziala ze 20 lat zeby rwie ale takiej jak moja
nie miala, a wygladala jak rzeznik po biciu :) Ale mi osemki rosly prawie
poziomo, po tym rwaniu juz sie dentysty nie boje... Dodatkowo dostalem
jeszcze jakiegos syfu w gardle od antybiotykow po rwaniu i musialem 2 tyg w
lozku lezec... A co do bolu po wyrwaniu 8ki to Aulin rewelacyjnie na mnie
dzialal ale gdzies slyszalem ze go wycofali w Europie bo podobno kilka osob
sie po nim przekrecilo...

Krotko mowiac ciesz sie ze tak szybko ci sie goi :)

--
chillz maupa nostalgia.pl
Wizard is about to die! Wizard needs food badly!