wyrwane dwa zeby

1. Data: 2002-07-31 10:15:54

Temat: wyrwane dwa zeby
Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej. Mam do Was pytanie.
Wyrósl mi krzywo zab madrosci (osemka poprostu).
Z tego powodu zrobila mi sie torbiel.
Chirurg wywalil 8 i 7 i torbie.
Zaszyl.
Opuchlizna zeszla ale samo miejsce jest jeszcze twarde.
i najgorsze ze mnie nadal boli :(.
Operacja byla w piatek a dzisiaj jest sroda.
W poniedzialek lekarz mowi ze wsyztsko zgodnie z planem (?)
To ile mnie to bedzie jeszcze "napieprzac" (móglbym uzyc gorszego wyrazu ale
chce byc kulturalny)? :)

2. Data: 2002-07-31 12:30:32

Temat: Re: wyrwane dwa zeby
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marqz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> W poniedzialek lekarz mowi ze wsyztsko zgodnie z planem (?)
> To ile mnie to bedzie jeszcze "napieprzac" (móglbym uzyc gorszego wyrazu

Witaj,
Ja dwa tygodnie temu w sobote mialam usunieta osemke. Opuchlizna do dzis
dnia mi nie zeszla. To znaczy ta wielka zeszla po jakims niecalym tygodniu
(Pyralgina pozwalala i pozwala mi zyc). Do dzis dnia mam lekka opuchlizne i
wlasnie takie zgrubiebie. Chirurg mowil mi, ze opuchlizna lekka oraz bole
moga trwac nawet dwa tygodnie po zabiegu.

"Na pocieszenie" powiem ci ze ja teraz dopiero zaczelam w miare jesc.

Najgorsze jest to, ze mam jeszcze druga osemke do usuniecia :(

Valentine
Poznan, Debiec

3. Data: 2002-07-31 12:51:34

Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.,,
No to mnie pocieszylas...
Powiem tak.
Po wyrwaniu puchlo po malu i pojechalem z Warszawy do Klodzk do rodziny..
W weekend jadlem ibuprom... do dzis zjadelem caly jeden listek.
W niedziele zjadlem u babci dobry obiadek... uparlem sie doooooobre bylo..
wczoraj tez nie wytrzymalem i zjadlem schabowego i pierozki...
dzisiaj troche lzej...
To wiesz co wspolczuje ci niemilosiernie...
mamy to samo... opuchlizna juz prawie niewidoczna tylko zgubienie
miejscowe...
a mialas szyte???
bo ja mam 3 szwy zalozone...
Taakk tez czasem marze o "pavulonie"
lekarz powiedziale ze druga strona moze tez sie tym skonczyc ale modle sie
by nie....
No to pocieszylas mnie... (w sobote zaczynam urlop - nie ma prawa mnie juz
bolec :)
Pozdrawiam.
PS. ale przynajmniej widze ze wszystko w porzadku.

4. Data: 2002-07-31 13:06:11

Od: ChillZ <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"marqz" <m...@w...pl> wrote in

> [...]
> W poniedzialek lekarz mowi ze wsyztsko zgodnie z planem (?)
> To ile mnie to bedzie jeszcze "napieprzac" (móglbym uzyc gorszego

eee, nie narzekaj, jak mi wyrywali 8-ki (w odstepach) to 2 tygodnie jadlem
przez rurke, Pani doktor powiedziala ze 20 lat zeby rwie ale takiej jak moja
nie miala, a wygladala jak rzeznik po biciu :) Ale mi osemki rosly prawie
poziomo, po tym rwaniu juz sie dentysty nie boje... Dodatkowo dostalem
jeszcze jakiegos syfu w gardle od antybiotykow po rwaniu i musialem 2 tyg w
lozku lezec... A co do bolu po wyrwaniu 8ki to Aulin rewelacyjnie na mnie
dzialal ale gdzies slyszalem ze go wycofali w Europie bo podobno kilka osob
sie po nim przekrecilo...

Krotko mowiac ciesz sie ze tak szybko ci sie goi :)

--
chillz maupa nostalgia.pl
Wizard is about to die! Wizard needs food badly!

5. Data: 2002-07-31 13:35:57

Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>nie miala, a wygladala jak rzeznik po biciu :) Ale mi osemki rosly prawie
>poziomo, po tym rwaniu juz sie dentysty nie boje... Dodatkowo dostalem
No mi urosla poziomo... do 7
a poniewaz sie zrobila torbiel to wyrwal oba... a 8... boze dlutowal
wiercil, ciagnal...

> [...]
>dzialal ale gdzies slyszalem ze go wycofali w Europie bo podobno kilka osob

Teraz wzialem jakis Etoran :)

>Krotko mowiac ciesz sie ze tak szybko ci sie goi :)

Kurde Dziekuje Bogu! :)
Chyba jestem dzielny (?)
Slowo... na weekend pojechalem z "bula" i bólem przez cala polske autem w
niedziele wrocilem...
w poniedzialek musialem w pracy conieco... wcozraj tez a dzisiaj juz siedze
w firmie...
No tylko ten ból nieustajacy...
;)

Kurde to faktycznie niektórzy z Was to przecierpieli cholernie...

zarazenie AIDS przez sline?
Ukąszenie pszczoły w głowę
wysiękowe zapalenie ucha środkowego
Wirusowe zapalenie mozgu - pomocy