Re: wyrwane dwa zeby

From: "marqz" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: wyrwane dwa zeby
Date: Wed, 31 Jul 2002 13:35:57 GMT

>nie miala, a wygladala jak rzeznik po biciu :) Ale mi osemki rosly prawie
>poziomo, po tym rwaniu juz sie dentysty nie boje... Dodatkowo dostalem
No mi urosla poziomo... do 7
a poniewaz sie zrobila torbiel to wyrwal oba... a 8... boze dlutowal
wiercil, ciagnal...

>jeszcze jakiegos syfu w gardle od antybiotykow po rwaniu i musialem 2 tyg w
>lozku lezec... A co do bolu po wyrwaniu 8ki to Aulin rewelacyjnie na mnie
>dzialal ale gdzies slyszalem ze go wycofali w Europie bo podobno kilka osob
>sie po nim przekrecilo...

Teraz wzialem jakis Etoran :)

>Krotko mowiac ciesz sie ze tak szybko ci sie goi :)

Kurde Dziekuje Bogu! :)
Chyba jestem dzielny (?)
Slowo... na weekend pojechalem z "bula" i bólem przez cala polske autem w
niedziele wrocilem...
w poniedzialek musialem w pracy conieco... wcozraj tez a dzisiaj juz siedze
w firmie...
No tylko ten ból nieustajacy...
;)

Kurde to faktycznie niektórzy z Was to przecierpieli cholernie...