Wirusowe zapalenie mozgu - pomocy

1. Data: 2002-07-31 07:38:50

Temat: Wirusowe zapalenie mozgu - pomocy
Od: "Jacek" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pare dni temu moja dziewczyna dostala wirusowego zapalenia mozgu. Obecnie
lezy w szpitalu w Olsztynie. Objawy to drgawki, okropne bole glowy. Lekarze
nie potrafia rozpoznac typu wirusa i nie wiedza jak to leczyc, czy ktos moze
wie gdzie w polsce sa najlepsi specjalisci od tego typu schorzen?
Pozdrawiam
Jacek

2. Data: 2002-07-31 09:29:58

Temat: Re: Wirusowe zapalenie mozgu - pomocy
Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <J...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
moze
> wie gdzie w polsce sa najlepsi specjalisci od tego typu schorzen?

Bez takiej nadmiernej paniki !!!
Leczenie wirusowego zapalenia opon jes zachowawcze, objawowe i typ wirusa
nie ma tutaj wiekszego znaczenia.
Nie jest to jakas wyjatkowa i rzadko spotykana choroba, ktora od razu trzeba
leczyc u swiatowych specjalistow.

3. Data: 2002-07-31 10:27:27

Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KM" <k...@m...pl> napisał w wiadomości
> Bez takiej nadmiernej paniki !!!
> Leczenie wirusowego zapalenia opon jes zachowawcze, objawowe i typ
> wirusa nie ma tutaj wiekszego znaczenia.

Inicjator watku pisal nie o zapaleniu opon, a mozgu. Zapalenie mozgu to
znacznie powazniejsza sprawa.
Rozumiem, ze jezeli postawiono takie rozpoznanie, to byly wykonane
odpowiednie badania dagnostyczne?...

> Nie jest to jakas wyjatkowa i rzadko spotykana choroba, ktora od razu
> trzeba leczyc u swiatowych specjalistow.

Zapalenie mozgu nie jest sprawa szczegolna, ale wymaga aktywnego i
'agresywnego' postepowania.
Z reguly jedynym lekiem (poza leczeniem objawowym) jaki sie stosuje w
encefalicie wirusowym jest Zovirax.
Takim chorym raczej powienien się zajac specjalista chorób zakaźnych.

m.

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta.onet.pl)
"Rozmiary guza sa niewielkie, zas polozenie parszywe,..."
(dr D. J.)

waznosc skierowania na badania
Śledziona - brak ???
Re: Czary-Mary, czyli mikro i makroelementy oraz witaminy
kobiecy problem
Re: Postinor- pytanie