wyrywanie 8

1. Data: 2004-12-09 10:23:28

Temat: wyrywanie 8
Od: "regi" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem , ze ten temat juz byl podejmowany, ale wlasnie zabieg usuwania 8
rosnacej poziomo mnie czeka. Wiec mam pytanie: czy takie usuwanie odbywa sie
w znieczuleniu ogolnym?
pozdr
regi

2. Data: 2004-12-09 11:12:10

Temat: Re: wyrywanie 8
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>: czy takie usuwanie odbywa sie
> w znieczuleniu ogolnym?
> pozdr
> regi

Zazwyczaj w znieczuleniu miejscowym.
Ewa.

3. Data: 2004-12-09 11:30:56

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "regi" <o...@i...pl> napisał w wiadomości news:cp9942

> wiem , ze ten temat juz byl podejmowany, ale wlasnie zabieg usuwania 8
> rosnacej poziomo mnie czeka. Wiec mam pytanie: czy takie usuwanie odbywa
sie
> w znieczuleniu ogolnym?

nie, w znieczuleniu miejscowym
ja wyrywałąm u stomatologa chirurga i nic nie bolało
nie ma sie czego bac

pozdrawiam
Aga

4. Data: 2004-12-09 11:45:46

Od: "regi" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aga" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> sie
>
> nie, w znieczuleniu miejscowym
> ja wyrywałąm u stomatologa chirurga i nic nie bolało
> nie ma sie czego bac
a ja sie boje cholernie, bo mam 8, ktora rosnie w bok, ale nie ma gdzie,
wiec jest pod dziaslem :( masakra
Regi

5. Data: 2004-12-09 11:50:45

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja sie boje cholernie, bo mam 8, ktora rosnie w bok, ale nie ma gdzie,
> wiec jest pod dziaslem :( masakra

Moja tez rosła w bok, do tego pekła ale wszystko było ok
ten chirurg jej nie wyrywał tylko tak jaby podwazal
ale nie boj sie to nic a nic nie boli

Aga

6. Data: 2004-12-09 12:06:34

Od: "regi" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja tez rosła w bok, do tego pekła ale wszystko było ok
> ten chirurg jej nie wyrywał tylko tak jaby podwazal
> ale nie boj sie to nic a nic nie boli

dzieki za wsparcie, musze niestety zrobic z tym zebem porzadek, od kilku dni
mam uczucie jakby mi mialo szczeke rozsadzic:(
regi

7. Data: 2004-12-09 12:33:07

Od: "Cathleen" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego zimowego dnia 09.12.2004 11:23:28 na grupie pl.sci.medycyna
osoba zwana regi umiecila tekst o tresci :

> wiem , ze ten temat juz byl podejmowany, ale wlasnie zabieg usuwania 8
> rosnacej poziomo mnie czeka. Wiec mam pytanie: czy takie usuwanie
> odbywa sie w znieczuleniu ogolnym?

W miejscowym. Jednak jeżeli usuwane muszą być wszystkie 8-ki to często
w ogólnym.

--
Cathleen

8. Data: 2004-12-09 12:35:34

Od: "gagatka" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim to zdaje sie jest pewna różnica - wyrywanie, jak już
wyjdzie, a dłutowanie póki sie wyrzyna. Ja w poniedziałek będę miała to
drugie i usłyszłam już tyle horrorów że spać nie mogę: ponoć mogę spuchnąć,
mieć ostre bóle po zabiegu, mieć zwolnienie i anybiotyki, a to sie w ogóle
ciężko goi. Tak czy inaczej przygotowuję sie psychicznie i zdam relację we
wtorek, jeśli będę żywa. Najgorsze że wszystkie mi rosną poziomo więc czeka
mnie jeszcze dużo atrakcji.
pozdr
gagatka
PS. chyba cię nie pocieszyłam...

9. Data: 2004-12-09 12:56:02

Od: "regi" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gagatka" <a...@i...com> wrote in message
> [...]
> ciężko goi. Tak czy inaczej przygotowuję sie psychicznie i zdam relację we
> wtorek, jeśli będę żywa. Najgorsze że wszystkie mi rosną poziomo więc
nie boj sie mnie tez to czeka, ja mam 8 pod dziaslem i rosnie w bok:(
i chyba tez mnie to "codowne" przezycie czeka w przyszlym tygodniu:(
regi

10. Data: 2004-12-09 13:00:26

Od: "regi" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"regi" <o...@i...pl> wrote in message

> [...]
> nie boj sie mnie tez to czeka, ja mam 8 pod dziaslem i rosnie w bok:(
> i chyba tez mnie to "codowne" przezycie czeka w przyszlym tygodniu:(

az ze strachu, na sama mysl, naspisalam codowne zamiast cudowne:(

rany na członku
spiaca krolewna
Naciągnęta stopa ...
Moroznik Kaukaski