spiaca krolewna

1. Data: 2004-12-09 08:33:26

Temat: spiaca krolewna
Od: "Hesia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

sennie witam...bo od miesiaca jestem sennie nieprzytomna. wczoraj poszlam
spac o 21 i dzis ledwo wstalam o 7 rano!
depresje wykluczam, pogodnam, szczesliwam, zyc mi sie chce bardzo (o ile nie
zasne)
niedotleniona? po dlugich spacerach to dopiero mi sie spac chce !
nieco to uciazliwe sie zrobilo. w gosciach nie moge utrzymac fasonu juz kole
22.30, po pracy w drzemke popadam bez problemu (do tej pory bylo to nie do
pomyslenia!), rano to prawdziwy dramat przezywam, bez budzika to pierwsze
przebdzenie mam po 8. no generalnie porazka! czy pojde wczesnie spac czy
pozno jestem rankiem nieprzytomna.
moze mi czegos brakuje?
moze cos poradzicie?
kawa nie pomaga !
sos !

--
Hesia
[WRO-tka]

2. Data: 2004-12-10 10:11:02

Temat: Re: spiaca krolewna
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hesia" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

> moze mi czegos brakuje?
> moze cos poradzicie?

Moim zdaniem to taka pora roku, że się dłużej śpi. Ważna jest też zmiana
czasu i teraz organizm domaga się snu o godzinę wcześniej.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2004-12-11 11:28:00

Od: "Simonto" <s...@A...onetMNIE.pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawdzic poziom cukru. Poza tym urlop, zmiana klimatu !

Simonto

4. Data: 2004-12-15 21:28:44

Od: "k@t@lit@" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niedotleniona? po dlugich spacerach to dopiero mi sie spac chce !
no ja mam pytanie dodatkowe do twojego: czy niedotlenienie może wynikac
nie z braku tlenu ale innego powodu (powiedzmy sobie tak laicznie: złe
przyswajanie tlenu :) tak jak ktoś np się nie zaciąga skutecznie :))

> nie moge utrzymac fasonu
czy zmęczeniu towarzyszy adekwatne ziewanie?

> moze mi czegos brakuje?
sexu :P

> kawa nie pomaga !
nie ma prawa

Skontroluj twoje hormony. mogą mieć wpływ na taki stan.

śpiąca królewna II
--
Kto szuka, ten musi się liczyć z tym, że znajdzie.
Katalita

5. Data: 2005-01-16 13:18:30

Od: "Istvan" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jak najbardziej polecam czyszczenie organizmu, ponieważ sam stosowałem
czyszczenie organizmu za pomocą zestawu preparatów ziołowych. Skutek był u
mnie i u wielu innych osób tak pozytywny, że każdemu mogę śmiało polecić
kurację. Nawet osoby zawodowo zajmujace się leczeniem i profilaktyką ochrony
zdrowia stosowały te kurację dla siebie.
Mogę Cię skontaktowac z fachowcem w tej dziedzinie, z Warszawy.

Pozdrawiam
Istvan

Naciągnęta stopa ...
Moroznik Kaukaski