wysiane za monitorem

31. Data: 2005-03-17 20:30:50

Temat: Re: wysiane za monitorem
Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
news:d1ccib$g28$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Dziekuję.
> Wreszcie ktos poważnie.
> Czyli raczej nie stawiać ?
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
> PS
> A nie pamietasz o jaki niedobór chodziło?

Nie pamiętam, ale chyba o któryś z makroelementów.
Ale też nie panikowałabym, tam nie wyszły jakieś straszne rzeczy, a dawka
czasowa tego "monitorowania" była duża. Różnica między roślinkami była
statystycznie istotna, ale nie, żeby pousychały...

Natalia

32. Data: 2005-03-17 20:59:21

Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, ale mogłabyś podać jaki izotop pierwiastka jest źródłem
> ,,promieniowania z monitora''? Albo chociaż charakterystykę spektralną
> takiego promieniowania? Albo chociaż długość fali?
>
> Pozdrawiam, zaciekawiony,
> Grzesiek
Witaj!Promieniowanie z kineskopu monitara nie pochodzi z izotopu
promieniotwórczego.Powstaje w wyniku uderzenia przyśpieszonych napięciem
kilkadziesiąt kV elektronów w ekran.Jego długosc jest ponizej 0,05 mikrometra.
Pozdrawiam Elzbieta

33. Data: 2005-03-17 22:21:09

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj!Promieniowanie z monitora to promieniowanie
rentgenowskie.Promieniowanie
> to może wprowadzać zmiany w komórkach.Mażna rosliny zaekranować od strony
> monitora blachą metalową.
> Pozdrawiam Elzbieta

Można na próbę na monitorze położyć zapakowaną rolkę filmu
do aparatu i go wywołać.Jeśli zostanie naświetlony, to jest
promieniowanie przenikliwe.
Można na monitorze położyć nasiona rzeżuchy, wysiać i czekać
czy wyrosną piękne mutanty.
Pozdrawiam. Mirzan

34. Data: 2005-03-18 12:14:46

Temat: Re: Odp: Odp: wysiane za monitorem -OT
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko wrote:

> Musiałby uważać coby go wiatr nie poooorwał :)

No właśnie ta wdzięcznie powiewał za tą siatką. Miałam taki
rysunek w książce z Panem Kleksem, który motyle łapał
fruwając za nimi ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

35. Data: 2005-03-20 01:54:56

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@p...pl> wrote in message

> [...] Oczy mojej duszy zobaczyły Janusza łapiącego
> przędziorki w siatkę (taką na długim kiju, na motyle).

Juz lepiej na lasso ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

Co to za orzechy?
Orzech czarny
sad
anyż gwiaździsty - da się hodować "w domu"?
robaki w beniaminie - help!