wystawa skalnic, dionizji,prymul

1. Data: 2005-03-31 08:24:43

Temat: wystawa skalnic, dionizji,prymul
Od: "Waldek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Pradze na terenach kościoła św.Jana Nepomucego do 2 kwietnia odbywa się
wystawa wczesno-wiosennych roślin skalnych.Wystawa połączona jest ze sprzedażą
skalniaków.Można oko nacieszyć.
Waldek

2. Data: 2005-03-31 09:05:49

Temat: Re: wystawa skalnic, dionizji,prymul
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldek napisał:

> W Pradze na terenach kościoła św.Jana Nepomucego do 2 kwietnia odbywa się
> wystawa wczesno-wiosennych roślin skalnych.Wystawa połączona jest ze sprzedażą
> skalniaków.Można oko nacieszyć.
Już widziałem, Ewelina mi dała CD ze zdjęciami.
Wysępiłem też kilka różowych skalniczek.
Djonizji nie śmiałem.
Ale dobiły mnie zdjęcia przylaszczek od Petersa.
Takie kolory o formy nie śniły się nawet filozofom!
Pozdrawiam,
Krzysztof Wilk

3. Data: 2005-03-31 09:40:44

Od: "Andrzej Tkaczyk" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi tam nie spieszno, do załamania wczesnowiosennego :-)

Pozdrawia Andrzej

4. Data: 2005-03-31 11:06:42

Od: "Waldek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale dobiły mnie zdjęcia przylaszczek od Petersa.
> Takie kolory o formy nie śniły się nawet filozofom!
> Pozdrawiam,
> Krzysztof Wilk
Wejdź na stronę www.rareplants.co.uk to dopiero zobaczysz przylaszczki.
Ja później zrobię małą galerie zdjęć z Pragi i umieszczę na fotogalerii.
Pozdrawiam
Waldek

5. Data: 2005-03-31 13:24:43

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldek wrote:

> Wejdź na stronę www.rareplants.co.uk to dopiero zobaczysz przylaszczki.

Bez urazy.
Japońskich u Petersa jest znacznie więcej i jeszcze ciekawsze kolory
i kształty. Ale większość nie do kupienia.

Krzysztof

6. Data: 2005-03-31 14:10:42

Od: "Waldek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez urazy.
> Japońskich u Petersa jest znacznie więcej i jeszcze ciekawsze kolory
> i kształty. Ale większość nie do kupienia.
>
> Krzysztof
Masz rację ale strona Christiana zmieniła swój wygląd.
Już nie pokazuje swoich galerii roślin.Musisz wierzyć że było
co oglądać.Może na jesień ponownie je umieści.
Waldek

7. Data: 2005-03-31 14:29:37

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Pradze na terenach kościoła św.Jana Nepomucego do 2 kwietnia odbywa się
> wystawa wczesno-wiosennych roślin skalnych.Wystawa połączona jest ze
> [...]

A do mnie dochodzą pogłoski że w Kielcach w Centrum Targowym odbędą się
targi "Dom i ogród" w dniach 8 - 10 kwietnia.

http://www.targikielce.pl/targi/index.php

Serdecznie Miłka

8. Data: 2005-03-31 15:28:33

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> Djonizji nie śmiałem.
> Ale dobiły mnie zdjęcia przylaszczek od Petersa.
> Takie kolory o formy nie śniły się nawet filozofom!

Dinizje uprawia w Polsce Hopel w Poznaniu z powodzeniem, ale pod szkłem ,
nie zimują w naszym klimacie.
Do Pragi bym się wybrał, jak by było jeszcze z dwóch trzech chętnych ..
Pozdrawiam, Bogusław

9. Data: 2005-03-31 15:28:47

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2005-03-31 16:24:49

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> napisał w
wiadomości news:d2h57o$kf3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Dinizje uprawia w Polsce Hopel w Poznaniu z powodzeniem, ale pod szkłem ,
> nie zimują w naszym klimacie.

Absolutnie nie zmują, czy jest szansa jak np. z delospermami czy raoulią?
Śliczne są kuszące :)

> Do Pragi bym się wybrał, jak by było jeszcze z dwóch trzech chętnych ..

Ja też bym się wybrała, gdybym choć z km bliżej mieszkała :(

Pozdrawiam
Kaśka

Jakie to drzewo ?
irysów cd