wytłumaczcie mi zasadę rosyjskiego forum ...

1. Data: 2004-08-02 18:01:54

Temat: wytłumaczcie mi zasadę rosyjskiego forum ...
Od: "paskuda" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o to rosyjskie forum, do którego linki tak często dajecie ...
Na czym to polega ?
Tam ludzie zamieszczają własne prace?
I można do nich napisać?
I skąd tam jakaś polka Pusia ?
O co w tym chodzi ???
Ja niekumata jestem w rosyjskim w ogóle ... oświeććie mnie.
Z góry dziękuję

Pozdrawiam
paskuda

1. Data: 2004-08-02 18:32:50

Temat: Re: wytłumaczcie mi zasadę rosyjskiego forum ...
Od: "AnnaB." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czytała niunia FAQ grupy?
Tam w dziale haft krzyżykowy w drugiej linijce jest link do instrukcji do
7ya.
Miłej nauki!

--
Anna B (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-08-02 18:51:17

Od: "paskuda" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czytała niunia FAQ grupy?

Aleś Ty miła ... okres masz ?
A reklamujecie się jako 'najmilsze' :-(((

> Tam w dziale haft krzyżykowy w drugiej linijce jest link do instrukcji do
> 7ya.
> Miłej nauki!

Dziękuje za wskazanie - nie widziałam wcześniej.

Pozdrawiam
paskuda

1. Data: 2004-08-02 19:10:15

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

paskuda wrote:

> Aleś Ty miła ... okres masz ?
> A reklamujecie się jako 'najmilsze' :-(((

> Dziękuje za wskazanie - nie widziałam wcześniej.
>
> Pozdrawiam
> paskuda

A jak sie juz przedrzesz przez wyjasnienia, to niejedna Polke na
rosyjskim forum znajdziesz :-)
Grazyna

1. Data: 2004-08-02 20:14:30

Od: "Anna B." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aleś Ty miła ... okres masz ?
> A reklamujecie się jako 'najmilsze' :-(((

No, masz ci los!
Co jest nie tak w pytaniu, czy już ktoś się zapoznał z FAQ??? :'(

Pa!

1. Data: 2004-08-02 20:21:08

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna B." <a...@o...pl> napisał

> No, masz ci los!
> Co jest nie tak w pytaniu, czy już ktoś się zapoznał z FAQ??? :'(

Pytanie jest OK ... oprócz tego lekceważącego 'niunia'.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2004-08-02 20:35:20

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Aleś Ty miła ... okres masz ?
> A reklamujecie się jako 'najmilsze' :-(((

> paskuda

Bywamy bardziej i mniej miłe, ale nie schodzimy poniżej pewnego poziomu
kultury, nawet gdy się zaperzymy w dyskusji. Oczekuję od ciebie tego samego.
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2004-08-02 20:43:19

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie jest OK ... oprócz tego lekceważącego 'niunia'.

przyznam szczerze ze ja bylam zdziwiona ze to 'niunia' zostalo tak zle
odebrane...
nie sadze zeby anna miala jakies ukryte intencje zeby obrazic paskude
i chociaz ja tez nie lubie jak sie mnie nazywa 'niunia' to nie przyszloby mi
do glowy zeby to tak negatywnie odczytac

kasiatoya

1. Data: 2004-08-02 21:16:33

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I skąd tam jakaś polka Pusia ?
> O co w tym chodzi ???

Hahaha dobre...pokaz mi zakatek swiata
gdzie nie ma Polek czy Polakow-realny czy internetowy
hihihi,my nawet opanowalysmy i rozpracowalysmy forum
chinskie nie znajac jezyka!!!!!
Polki gora !!!!!! :)))))

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata
(Strasbourg a czasami Bialystok)

**
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Beata&Ru
brID=9926
**
FAQ pl.rec.robotki-reczne
**

1. Data: 2004-08-03 04:58:44

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

............Beatko na tym polega sztuka dedukcji(nie tylko w
robotkach)....:))))

pozdrawiam..........Bozena (Bos)..co album na 7ya też posiada:.. :0))

[ot] ukraina
[xxx] poszukuję schematów
xxx ziola
dla dzidziusia
Poszukuje haftu na poduszeczke dla malego bobaska