"wyżerka" na parapetówce

1. Data: 2008-03-11 20:55:56

Temat: "wyżerka" na parapetówce
Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!!!

Co proponujecie przygotowac na parapatówke

czas od 18-tej do...
ilosć osób 9"szt"
średnia wieku 25
barek opanowany
pytanie
szwdzki stół bedzie
a co z gwozdziem?
a moze inne pomysly

pozdrawiam

PabloGT

2. Data: 2008-03-11 21:32:36

Temat: Re: "wyżerka" na parapetówce
Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> witam!!!
>
> Co proponujecie przygotowac na parapatówke
>
> czas od 18-tej do...
> ilosć osób 9"szt"
> średnia wieku 25
> barek opanowany
> pytanie
> szwdzki stół bedzie
> a co z gwozdziem?
> a moze inne pomysly
>
> pozdrawiam
>
> PabloGT
Coś na ciepło koniecznie bo się spije towarzystwo, coś co można potem szybko
odgrzać albo szybko zrobić.
Wersja dla wykwintnych: bigos, chilli con carne, spaghetti
Wersja biesiadna: kiełbacha pieczona w piekarniku, grzanki (długa albo
zwykła bułka pokrojona w plastry, na to masło czosnkowe, wędlina, żółty
ser).
Jakieś czipsy paluszki sok cola woda.
Sałatka jedna dla pań
Ciastka albo krakersy
I starczy :)

Pozdrawiam

Kaja

3. Data: 2008-03-12 03:40:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kajetana Kinga" <k...@g...pl> wrote in message

> [...]
> Wersja biesiadna: kiełbacha pieczona w piekarniku, grzanki (długa albo
> zwykła bułka pokrojona w plastry, na to masło czosnkowe, wędlina, żółty

Zawsze pikantny barszcz czerwony na rosole (może być podany z fasolą -
wykwintnie z jaśkiem), do tego paluszki własnej roboty oraz frytki (żadnych
makaronów), ewentualnie kluski śląskie, te pasują do wszystkich mięnych -
nawet do kiełbasy z rożna. Dwa sosy do wyboru - pieczeniowy, grzybowy. Stół
serowy - ale to dość droga zabawa. Piwo, wino, wódkę tylko dla smakoszy.
Dwie - trzy sałatki - jedna jako dodatek (kapusta pekińska lub cykoria),
druga warzywna do pieczywa, trzecia - owocowa - obok wina, lodów, galaretek.
Ja zamiast ziemniaków czy klusek podaję ugotowaną czarną fasolkę (mun)
po ugotowaniu wrzuconą na tłuszcz - będzie na gorąco, choćby ugotowana dzień
wcześniej, polaną tarta bułką, lub dodaną na patelnię do boczku wędzonego
czy / i kiełbasy - wtedy zupełnie samoistne danie. Oczywiscie nie musi to
byc czarna fasola - moze być dowolna...

4. Data: 2008-03-12 10:04:04

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Wersja dla wykwintnych: bigos, chilli con carne, spaghetti
> Wersja biesiadna: kiełbacha pieczona w piekarniku, (...)

Można wypośrodkować. Bardzo ładnie u mnie zdała egzamin kiełbasa najpierw
obsmażona, a potem duszona z cebulą, w pomidorach z puszki, w trakcie
duszenia dodane brokuły, surowe ziemniaki, surowe pomidory - na oko. Plus
pieprz, papryka w proszku, sól. Ładnie wygląda, bardzo dobrze smakuje,
prosto się robi, łatwo robi się dużo - idealne na taką imprezę.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

5. Data: 2008-03-12 18:53:19

Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wersja biesiadna: kiełbacha pieczona w piekarniku, grzanki (długa albo
> zwykła bułka pokrojona w plastry, na to masło czosnkowe, wędlina, żółty

dzieki powiem jak bylo :)

PabloGT

6. Data: 2008-03-14 06:57:02

Od: Another <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Mar 2008 04:40:45 +0100, Panslavista napisał(a):

> [...]
> czy / i kiełbasy - wtedy zupełnie samoistne danie. Oczywiscie nie musi to

Z barszczem na tego typu imprezach raczej bym uważał - plami. A to, że się
gdzieś rozleje - pewne.

Another

7. Data: 2008-03-14 07:00:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Another" <n...@g...pl> wrote in message

Stół

> Z barszczem na tego typu imprezach raczej bym uważał - plami. A to, że się
> gdzieś rozleje - pewne.
>
> Another

Na początku nie rozlewa się, a jest dobrym podkładem. Nie wszyscy wypiją
szklankę rozpuszczonego smalcu nawet jeżeli jest tylko gęsi...
:-P))))))))))))))

8. Data: 2008-03-14 07:48:23

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> Nie wszyscy wypiją szklankę rozpuszczonego smalcu

W czym można rozpuścić smalec (żeby nadal był jadalny)?

9. Data: 2008-03-14 08:35:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message
> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> W czym można rozpuścić smalec (żeby nadal był jadalny)?

W temperaturze, logiku. :-P))

10. Data: 2008-03-14 17:34:22

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> W temperaturze, logiku. :-P))

W temperaturze to można roztopić, nieuku.

szpinak + ryż?
Risotto
Salatka z Kurczaka Gyros
Kidnaperzy - oddajcie mi dziecko